Nagy fricska az ország hírnevét rongáló ellenzéknek
Meghajolt a világ az áskálódások ellenére sikeres, fejét makacsul felszegő Magyarország előtt! A Financial Times címlapra tette fényképpel az Országgyűlést, amely fölé, elismerve az unortodoxia eredményeit oda is írta öles betűkkel: Fektessen be Magyarországon. Okos. Ambiciózus. Versenyképes.
A sikerről a New York-i főkonzul számolt be a Facebookon. Igaz, Kumin Ferenc azért árnyalta a képet az alatta lévő bejegyzésével:
„Jól néz ki a címlapos hirdetés a jobb alsó sarokban” – mert hát bizony nincs másról szó, mint fizetett hirdetésről, megfelelő összegért – pláne közpénzből – ezt bárki megteheti, az újságok bizonyos helyeken nagyrészt abból élnek, hogy hirdetnek bennük, aztán vagy átjön az üzenet, vagy nem. A kommentelők között azért sokan nem vették észre, hogy nem cikkről, hanem hirdetésről van szó, talán ezért is lehetett, hogy volt, aki ezt írta a poszt mellé: „Címlapra kerülni nagyon nagy esemény!” A nagy eseményhez, attól függően, hogy a Financial Times melyik kiadásának címlapján akarunk ott lenni, 8 és 44 ezer euró közötti összeget kell fizetnünk egy ilyen jobb alsó sarkos hirdetésért.