Alkoholos italt vezet be a Coca-Cola Japánban
Elsősorban japán tinilányoknak szánja a Coca-Cola azokat az italokat, amelyek - a vállalat 125 éves történetében egyedülálló módon - alkoholtartalmúak. A cég közleménye szerint a három most debütáló citrusos ital 3 és 8 százalék közötti alkoholtartalommal bír.
A Coca-Cola hagyományai szerint a bódító italok receptje is szigorúan őrzött, de annyit lehet tudni, hogy az italok egy klasszikus japán italcsaládba, a chūhai termékek közé tartoznak.
Ezek az üdítők nagyon leegyszerűsítve egy ginfélét, vizet és gyümölcsszirupokat tartalmaznak.
Maga a kellemetlen illatú töményital többféle alapanyagból, árpából, rizsből, burgonyából, hajdinából készül, a felvizezett sörszerű végeredményt pedig hidegen isszák, és különösen a fiatal nők szeretik. A japán fiúk ma már inkább a sörre, vagy az európaibb koktélokra esküsznek.
A Coca-Cola azt állítja, hogy Japánon kívül nem tervezi az új italok piacra dobását