Ölre mentek a vásárlók a Lidl akciós csirkéjéért Szerbiában, amit aztán (dobpergés) később a piacokon árultak
Egy hete megnyitotta első szerbiai üzleteit a Lidl. Nem aprózták el, rögtön tizenhat egységgel kezdtek, amit például Szabadkán is nagy örömmel fogadtak. Persze, ahogy az ilyenkor lenni szokott, megjelentek az ügyeskedők, akik felvásárolták az akciós csirkét, majd rögtön piacra is dobták. Egy újvidéki kereskedő beismerte, hogy fél tonna cukrot vásárolt, azzal a céllal, hogy azt majd a kisboltjában eladja.
A Vajdaság Hub nevű viccoldal most egy versenyt hirdetett szilveszterre, ami két részből áll: 1. boksz, 2. árusítás.
Idézzük:
1) A szabály egyszerű: 1 perces menetek lesznek, egymás testi épségére fokozottan ügyeljünk, övön alul nem ér, gyerekek és idősek kizárva a játékból. Ha odajön pár alak, és biztonságinak adják ki magukat, ne higgyetek nekik, beavatott emberek és ők a bírók. K.O. vagy pontozás során tudsz nyerni.
2) Akik nem túl erősek az első részben azok sem csüggedjenek, mert ez a rész több pontot ér: Az nyer aki a legtöbb csirkét eladja a piacon. A helyszínt te választod meg, százalékban számoljuk az elért pontokat, minimum 20 és maximum 100 csirke választható. Rokonok nem vonhatók be a játékba, akit csaláson kapunk, az kizárásra kerül a játékból és felkerül a szégyenfalra!.