Oké, jó ez a játék, de ugye van valami a vízesés mögött?
Ha az ember egy videójátékban meglát egy vízesést, alighanem az lesz az első gondolata, hogy azonnal be kell szaladnia mögé, hogy kiderítse, van-e ott valami. A jelenség odáig fajult, hogy az emberek szó szerint dühösek lesznek, ha semmi nincs a vízesés mögött – főleg, ha sokat kellett kínlódni, mire oda jutottak –, ezt pedig a fejlesztők is tudják, mert folyamatosan pakolják a különféle megszerezhető dolgokat vízesések mögé.
Most végre eljutottunk oda, hogy le sem kell csekkolnunk személyesen minden vízesést, megteszi helyettünk Tristan Cooper, aki aztán az Is Something Behind the Waterfall? (Van valami a vízesés mögött?) nevű Twitter-fiókra tölti fel, hogy van-e ott valami, és ha igen, akkor mi az.
There is a moon behind the waterfall in Super Mario Odyssey pic.twitter.com/5kIDcWnOQG
— Is Something Behind the Waterfall? (@VGWaterfalls) March 6, 2020
Cooper a Polygonnak elmondta, tudomása szerint az NES-re kiadott The Legend of Zeldában volt először ilyesmi, de hozzátette, hogy simán lehet, hogy már a szöveg alapú játékokban is volt ilyesmi. Az irodalomban sem ismeretlen a dolog, a Gyűrűk Urában például a Gyűrűháború idején Faramir műveleti központjaként működő Henneth Annûn névre hallgató gondori előőrs is egy vízesés mögött rejtőzik.
A férfinek egyébként nem ez az első ilyen projektje, épp egy éve indította útjára azt a Twitter-fiókot, amin a videójátékokban feltűnő kutyákat követi nyomon, azon belül is azt, hogy meg lehet-e simogatni őket a játékban.
(via)