A biztonsági őr lett a bezárt cowboy múzeum új influenszere, és az internetezők imádják
Amerikában is bezárták a múzeumokat a koronavírus-fertőzés miatt, erre a sorsra jutott az oklahomai Nemzeti Cowboy és Nyugati Örökség Múzeum is. A munkatársakat is hazaküldték, így az egyetlen bent maradt dolgozó, Tim megkapta feladatként a közösségi oldalak menedzselését is múlthét kedden.
Hello, my name is Tim and I am the head of security for The Cowboy. I have been asked to take on the additional duty of social media management while the museum is closed. I’m new to this but excited. My team will also continue to protect and monitor the museum. Thanks, Tim Send pic.twitter.com/bPiXD9DoAd
— Nat'l Cowboy Museum (@ncwhm) March 17, 2020
Tim pedig lelkesen posztolja a tartalmakat a Facebook-, Twitter- és Instagram-oldalakra. Körbejárja a múzeumot minden nap, és a kiállított tárgyakról készít fotókat a virtuális látogatóknak. Nem igazán rutinos a közösségi oldalakon, minden poszt végére a hashtag után ezt írta:
Köszönöm, Tim
Thanks for all the tips, Friends. Realize I have been doing the hashtags wrong. I need to use that pound sign from the phone. I’m learning! Here’s his costume from True Grit from 1969 courtesy of John Wayne Enterprises. #HashtagJohnWayne Thanks, Tim pic.twitter.com/AZu7EidGu2
— Nat'l Cowboy Museum (@ncwhm) March 19, 2020
Ennek is köszönhető valószínűleg, hogy a világháló lakói #HashtagThanksTim megjelölés alatt fejezik ki, mennyire kedvelik az új influenszert a kibertérben.
A múzeum marketing igazgatója nem számított arra, hogy Tim minden egyes posztjára ezrek reagálnak majd.
Remélhetőleg a koronavírus-járvány után is meghagyja a múzeum ezt a feladatkört Tim számára.
via CNN