Egy étterem annyira kegyetlenül őszintén válaszol a negatív értékelésekre, hogy az már zseniális
Van egy kínai elviteles étterem, aki elkezdett a negatív, 1 és 2 csillagos értékelésekre is reagálni. Ez annyira nem lenne nagy szám, mindenki láthatott már sűrű elnézéseket kérő, kompenzációt felajánló reakciókat az éttermek részéről. Itt viszont nem ez történt.
A Kínai étterem keményen beleállt a lehúzó kritikákba.
Íme egy tökéletes válasz:
Ki az az idióta, aki rendel egy sós, borsos csirkét, majd elkezd panaszkodni, hogy só van az ételén?!
Michael úgy gondolta, hogy megosztja véleményét arról, hogy szerinte túl drága volt a deluxe doboz, amiben szerinte nem volt elég kaja, amiért 20 fontot, nagyjából 8500 forintot fizetett.
Meg is érkezett rá a válasz:
Sajnálom, hogy nem volt elég jó neked az étel, amit elkészítettünk. Főzz magadra! De kösz az észrevételt.
Ilyen és ehhez hasonló megjegyzéseket hagyott az étterem tulaja, melyben felhívja a panaszkodó vevők figyelmét, hogy előbb nyissák ki a szemüket, aztán kezdjenek el gondolkodni, hogy milyen véleményt írnak be. Mert aki vega menüt kér, az ne csodálkozzon, ha nincs hús az ételében.
(Indy100)