A távozás mellett döntött Azurák Csaba
A médiaszakember 2019 nyarától irányította a klub kommunikációs és marketingosztályát. Csapatával ő indította el a klub saját gyártású tévéműsorát (Aranyoroszlánok), a rendszeres tartalomgyártást és a Honvéd hivatalos mobilapplikációját. Azurák Csaba nevéhez fűződik a Bozsik Aréna nyitóünnepségének megszervezése és a Honvéd-merchandising felépítése is – olvasható a klub közleményében.
„Csabának elévülhetetlen érdemei vannak a modern klubkommunikáció megteremtésében, köszönjük azt, amit a Honvédért tett, és sok sikert kívánunk neki a karrierjében” – mondta Mendelényi Dániel, a Budapest Honvéd FC társtulajdonosa.
A Budapest Honvéd tájékoztatása szerint a kommunikációs és marketingterület kettéválik, előbbit Rác Benedek sajtófőnök (január 1-jétől kommunikációs vezető), utóbbit pedig Petrevics Martin marketingmenedzser (január 1-jétől marketingvezető) irányítja a jövőben.
Nemrég Kárász Róbert is úgy döntött, új kihívások után néz, a részletekről ebben a cikkben írtunk.