
A következő szezonban azonban rosszra fordultak a körülmények. A kasztni pocsékra sikeredett, s az új Peugeot motor, mely csupán azért élvezett előnyt a már jól bevált Mugennel szemben, mert francia volt, szintén nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Tetézte a bajt, hogy Panis balesete után már nem volt a régi, Trulli pedig nem tudott mit kezdeni a gyenge autóval.
Tavaly a 98-assal azonos felállással folytatta szereplését az alakulat, így az eredmények is hasonlóak maradtak, bár a nürburgringi ,,őrült futamon" Trullinak sikerült megszereznie a második helyet. Ezen kívül azonban semmi említésre méltó eredményt nem tudott produkálni az istálló.
Az idei új kasztnit már a múlt szezon közben érkezett Alan Jenkins és a 2000-ben csatlakozott John Barnard tervezte, s a pilótakettős is változott. Prost megvált Panistól, Trullit pedig kénytelen volt átengedni a tehetősebb Jordannek. A helyükre régi cimboráját, Alesit, s a Forma-3000 címvédőjét, az újonc Nick Heidfeldet igazolta le. A folytonosságot a Peugeot erőforrás és a főszponzor Gauloises dohánygyár (idén a Yahoo internetes céggel kiegészülve) képviseli. Kérdéses azonban, hogy meddig, hiszen a teszteken nyújtott siralmas produkciókat látva - Alesi egyszer sem tudott sikeres nagydíjszimulációt teljesíteni - valószínűleg a versenyeken sem terem majd sok babér Prosték számára a 2000-es évben.