Csütörtökön, a tesztek utolsó napján Baumgartner Zsolt tette meg a legtöbb kört a valenciai pályán. A magyar pilóta a Minardi megbízhatóságának köszönhetően 103-szor tudott körbe menni. Ideje sem nevezhető rossznak, hiszen mindössze nyolc tizeddel maradt el a kilencedik, utolsó előtti sauberes Massától, a körrekordot futó Pizzoniával szemben valamivel több mint négy másodperc volt a hátránya.
Gyorsabb a régi autó
![](/img/spacer.gif) |
A csütörtöki idők és megtett körök
| |
1. Antonio Pizzonia, Williams-BMW, M 1 m 09,123 s, 60
2. Michael Schumacher, Ferrari, B 1 m 09,407 s, 93
3. Marc Gene, Williams–BMW, M 1 m 10,440 s, 89
4. Giancarlo Fisichella, Sauber–Petronas, B 1 m 10,469 s, 59
5. Jenson Button, BAR–Honda, M 1 m 10,473 s, 92
6. Christian Klien, Jaguar, M 1 m 10,897 s, 101
7. Cristiano da Matta, Toyota, M 1 m 11,301 s, 89
8. Anthony Davidson, BAR–Honda, M 1 m 11,715 s, 98
9. Felipe Massa, Sauber–Petronas, B 1 m 12,523 s, 13
10. Baumgartner Zsolt, Minardi–Cosworth, B 1 m 13,317 s, 103
|
|
A Williams-tesztpilóta Antonio Pizzonia az istálló tavalyi kasztnijával javította meg közel két tizeddel Juan Pablo Montoya szerdai csúcsát. A kolumbiai az idei FW26-os géppel érte el a remek időt, azzal amelyikkel csütörtökön Gené, a Williams első tesztpilótája a harmadik lett.
„Nehéz feladat áll előttünk, az idei kocsit is olyan gyorssá kell tennünk, mint a tavalyi volt” – viccelődött a brazil, aki 2003-ban gyenge eredményei miatt szezon közben menesztettek a Jaguartól.
Ralf Schumacher hazautazott
A nap második legjobb idejét Michael Schumacher futotta, a német annak ellenére volt nagyon gyors, hogy az F-2003GA-val csak a Bridgestone gumikat próbálgatta.
„Megérte a mai munka, találtam néhány egészen jó gumitípust” – nyilatkozta a világbajnok, aki pénteken Fioranóban próbálja ki először az új, F2004 kódjelű modellt.
Michael Schumacher öccse, Ralf Schumacher viszont kénytelen volt félbeszakítani a körözést alhasi fájdalmak miatt, és azonnal haza is repült salzburgi otthonába.
Kövesse az Indexet Facebookon is!
Követem!