További Forma-1 cikkek
- Csapatot vált a Formula–1 népszerű pilótája, később a gyári Audi versenyzője lesz
- A Red Bull Racing kulcsfigurája mégis távozhat a csapatfőnök szexuális zaklatási ügye miatt
- Thaiföld is Formula–1-es futamot akar a jövőben
- Unalmas vagy lenyűgöző? Verstappen már-már sértő fölényben van a riválisokkal szemben
- Norris javította szombati hibáját, Verstappen pedig megkoronázta a hétvégéjét
Az autó orra változott a legtöbbet
A szabálymódosításoknak megfelelően változott az autó felépítése, az első és hátsó szárnyak magasabbra kerültek, a gép hátulja keskenyebb lett. A legfeltűnőbb változtatás az első légterelő, amely az orr alatt teknőszerűen bemélyed. A Sauber után így újabb csapat próbálkozik szokatlan újítással, igaz a BAR-Hondáéhoz hasonló volt a 2001-es Benetton megoldása is.
Az istálló vezetésében ősszel történtek változások. Mivel a motorszállító Honda negyvenöt százalékos részesedést szerzett a British American Racing-ben, távozott az eddigi csapatfőnök David Richards, a helyét az évekig mellette dolgozó Nick Fry vette át.
Új motor és váltó
Tavaly a BAR-Honda ugyan második lett a konstruktőrök pontversenyében, viszont versenyt még nem sikerült nyerniük. Fry legfőbb célja, hogy ezt elérje: "A 2004-es idény a gárda legsikeresebb szezonja volt, viszont valamelyest csalódottan zártuk az évet, hiszen győznünk egyszer sem sikerült. Bízunk benne, hogy a 007-es már felkerül a dobogó tetejére is".
2001-es Benetton
A pilótáknál viszont nem történt változás, az angol Jenson Button és a japán Szato Takuma is maradt, igaz, előbbi szívesebben folytatta volna a Williams-BMW-nél, de ezt a vágyát a FIA (Nemzetközi Autós Szövetség) megakadályozta.