A Red Bull-Ferrari már kész
Dieter Mateschitz
A FIAT jövője lehet a kulcs
A hétszeres világbajnok ferraris szerződése 2006-ban jár le, ám már tárgyalnak a hosszabbításról, ráadásul Luca Di Montezemolo elnök kijelentette, a német addig marad a csapatnál, ameddig kedve tartja. Elképzelhető viszont, hogy mégis le kell mondania róla.
A Ferrarit birtokló FIAT ugyanis évről évre halmozza adósságait, amely már négymilliárd dollárra rúg, és ezt - az angol lap szerint - hamarosan a Forma-1-es csapat is meg fogja érezni. A cégen belül sokan már csökkentenék az istálló évi háromszázmillió dollár körüli költségvetését, így idővel annak versenyképessége is veszélybe kerülhet.
Mindenki jól járna
Mateschitz az anyagi gondok adta lehetőséget használná ki, részesedést szerezne a FIAT-ban, és ezzel lecsapna Schumacherre. Mindenki jól járná, a Ferrari és Mateschitz osztozhatnának a világ legjobb pilótáján.
Az újság feltételezése egyelőre hihetetlennek tűnik, de Mateschitz a motorszerződéssel megteremtette a két világmárka kapcsolatát, és eddig, ha belekezdett valamibe, a csúcsra is jutott.