Fantasztikus piaci lehetőség
Az új egyezmény anyagi részleteiről egyik fél sem nyilatkozott, de a Vodafone és a McLaren vezetői is elégedettek.
"Izgalommal várjuk Forma-1-es szereplésünk új szakaszát a Vodafone McLaren-Mercedes névadó szponzoraként" - nyilatkozta a Vodafone marketinigazgatója, Peter Bamford. "A megállapodással fantasztikus piaci lehetőségeket kapunk, amiből ügyfeleink velünk együtt profitálnak" - tette hozzá.
A Vodafone túlteljesített
A vállalat az utóbbi években a Ferrarival szerepelt a Forma-1-ben, együttműködésük 2006 végén jár le. A brandrepublic.com értesülései szerint évente 87 millió dollárral, mintegy 70 millió euróval segítik a Ferrarit.
A McLaren Mercedes csapatfőnöke, Ron Dennis szintén sikeres együttműködésre számít: "több mint harminc év alatt ez volt a harmadik alkalom, hogy az istálló névadó szponzorának pályázhattak. A Vodafone minden területen túlteljesített, ezért örömmel üdvözöljük a gárdánál."
Kevesebb pénzből gazdálkodhat a Ferrari
A Ferraritól még nem kommentálták a bejelentést, de egyelőre úgy tűnik, 2007-től kevesebb pénzből kell gazdálkodniuk.
A Vodafone néhány hete bontotta föl a Manchester United labdarúgó klubbal kötött mezszponzori szerződést - jövőre a Bajnokok Ligáját támogatják -, és az angol sajtó arra számított, az F1-ben a Hondához pártolnak.
Cigaretta, viszki, telefon
Az első Vodafone reklámokkal ellátott F1-es McLarenre 2007 elején számíthatunk, a felek színeit nézve elképzelhető, hogy a McLaren ismét piros-fehér összeállításra vált, mint a nyolcvanas években.
Az angol team autóin 1996 óta a West cigarettamárka logói szerepeltek, az idei magyar futamtól pedig a Johnny Walker whisky lett a legfőbb támogató.