Csak a gumik jelenthetik a különbséget, hiszen Kanadában nyertünk, majd egy hét múlva, Indianapolisban már egy másodperccel lassabbak voltunk, mint a Ferrari. A kettő között nem volt sem teszt, semmilyen fejlesztés, egyáltalán semmi változtatás. Úgy tűnik, a Bridgestone egy kicsit jobb nálunk.
Csapatfőnöke, Flavio Briatore szerint is az új Michelin gumik miatt szenvedtek legutóbb, előre lépett azóta valamiben a gyár?
A rossz hockenheimi hétvége után kicsit visszafelé kell haladnunk, az egy GP-vel korábban alkalmazott Magny Cours-i abroncsokkal megyünk. Németországban egy új fajtát kaptunk, de nem voltunk vele valami elégedettek, ezért visszatérünk a korábbihoz.
A Német GP-n idei leggyengébb eredményét érte el a Renault, nem használták a betiltott lengéscsillapítót. Magyarországra szintén nem szerelték a kocsiba, mennyire fogja ez befolyásolni a futamot?
Semmit nem számít a hiánya itt. Két harmadban is a második időt futottam a kvalifikáción, pénteken, a szabadedzésen szintén második voltam, Fisichella harmadik. Az autó nagyon versenyképes ezen a pályán a lengéscsillapító nélkül is.
De azért mégis csak jobb lenne, ha benne lehetne a kocsiban, nem?
Persze, azért egy kis előnyt jelentene, hiszen a kocsi ezzel született januárban, része az egésznek, de a gép így is nagyon rendben van.
Tudják már, miért nem alkalmazhatják? Kaptak valamilyen indoklást az FIA-től?
Fogalmunk sincs, nem mondtak semmit.
A 15. helyről kell rajtolnia, a győzelmet nem is említette, viszont lehet-e nyerni a 11.-ről, ahonnét Schumacher kezd?
Nem, egyáltalán, kizártnak tartom.