A legdrágább tévéreklámot forgatta le a Ferrari és a Shell az olasz márka hatvanadik születésnapjára, illetve ötvenhét éve kezdődött együttműködésük ünneplésére. Az olajtársaság a grandprix.com szerint mintegy kétmillió fontot (700 millió forint) költött el, hogy lezárassa öt világváros jellegzetes helyszíneit.
A kétperces film a római Colosseumnál indul, ahol egy 1952-es Ferrari 500 F2 tűnik föl, majd a gép a '67-es 312 F1-é alakul, és a New York-i Times Square-en száguld. Az 1970-ben versenyzett 312B Hong Kong-ba fut tovább, a '97-es F310B a riói Copacabana mentén. F2002-es modell köröz Monacóban, és áll meg tankolni egy benzinkútnál. Innét viszont már egy idei F2007-es megy tovább, ismét Romában.
A készítők szerettek volna forgatni Sydney-ben és Londonban is, de Ausztráliában a lezárási költségek mellett még plusz támogatásokat akartak kicsikarni tőlük, amibe a producer nem ment bele. Angliában biztonsági okokra hivatkozva nem engedték az utcák lezárását, pedig 2004-ben többautós F1-es parádé miatt a fél várost lefoglalták, és nem volt semmi probléma.
A gyártók biztosan tagadnák, de minden bizonnyal inspirációt jelentett nekik a Honda hasonló reklámja. Abban a cég különböző autóival, motorjaival, motorcsónakjával, sőt, hőlégballonjával utazgatnak a világ körül.
Mindkét hirdetés pazarul sikerült, a ferraris a különleges zene miatt persze mindent visz.