További Forma-1 cikkek
-
Coming out után: mutatjuk, ki Ralf Schumacher párja
- Közösségi oldalán coming outolt a hatszoros F1-es futamgyőztes Ralf Schumacher
- Bejelentést tett az FIA az F1-es sprintfutamokról
- Lando Norris útját járhatja az F1 felé száguldó magyar tini
- Lewis Hamilton majdnem három év után győzött: behúzta hazai versenyét, a Brit Nagydíjat
Kétszáz kilométer/órás sebesség fölött ütközött a betonfalnak a Német Nagydíjon vasárnap Timo Glock. A Toyota-pilóta kocsijának jobb hátsó kerékfelfüggesztése a célegyenesbe kanyarodva eltört, a kerék kiszakadt, a kocsi megpördült.
A becsapódás hatalmas volt, a gép a farával ment a falnak. Glock megütötte a hátát, percekig nem tudott kiszállni a volán mögül, végül kisegítették, és elsántikált a roncstól. Ketten támogatták, majd kórházba vitték, ahol kivizsgálták, és ott töltötte az éjszakát is. Szerencsére csak elővigyázatosságból, sérülése nincs.
Pascal Vasselon, a Toyota egyik mérnöke az autosport.com-nak elmondta, még nem tudják, mi okozta a balesetet. A napokban próbálják meg kideríteni, miért engedett el a felfüggesztés.
John Howett csapatvezető a mentést végzőket kritizálta, egyértelmű, Glocknak nem szabadott volna megengedni, hogy magától szálljon ki. Gerincsérülése, csigolyatörése is lehetett volna, hasonló esetekben szinte megmozdulni sem hagyják a pilótát.
”Általában az üléssel együtt veszik ki őket, de most nem ez történt. Nem akarunk panaszkodni, de lehet, hogy megemlítjük az ügyet az FIA-nak” – nyilatkozta Howett.
Glockkal az istálló telefonon beszélt, azt mondta, jól van, és ott akar lenni az eheti teszten, Jerezben.
A német versenyzőnek idén már volt egy komoly balesete, a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon, Melbourne-ben, de azt is szerencsésen megúszta.