A jeongami ring építése a rossz időjárás miatt hónapokat csúszott, így félő volt, hogy nem tudják időben befejezni a munkálatokat. Charlie Whiting, a FIA versenyigazgatója a helyszínen tartózkodik, és elégedett volt a látottakkal, és ezután dőlt el, hogy a jövő hétvégén lehet itt futamot rendezni.
A Forma-1 kereskedelmi jogait birtokló Bernie Ecclestone két héttel ezelőtt azt nyilatkozta, hogy kétséges a futam megrendezése, mert a végső bejárásra júliusban kellett volna sort keríteni.
A 19 nagydíjból álló világbajnoki sorozat 17. állomása az egyetlen új helyszín az idén, az utolsó két versenyt Brazíliában és Abu-Dzabiban rendezik.
"A Koreai Nemzetközi Versenypálya megfelel az összes szabványnak, s az ország motorsportjának központja lesz - mondta Csung Jung Cso, a szervezők vezetője. - Whiting úr külön kifejezte elégedettségét az egyedülálló elrendezés miatt, amely lehetővé teszi, hogy a nézők még közelebbről, ugyanakkor tökéletes biztonságban láthassák a futamot."
Jeongam nagyjából négy és félórányi autóútra található az ország fővárosától, Szöultól. A Koreai Nemzetközi Versenypályát a német Hermann Tilke tervezte. Az aacheni szakember nevéhez fűződik a Sanghajban, Isztambulban, Szepangban, valamint a Bahreinben és Abu-Dzabiban épített pálya is.
A helyszínen egy kör 5,621 km, a pilóták pedig az óramutató járásával ellentétesen köröznek majd. A pályán 11 bal és hét jobbkanyar, valamint három hosszú egyenes szakasz található. A versenyzők előzetes becslései szerint összesen két-három igazán jó lehetőség nyílik az előzésre körönként.