Finn belharc a jerezi pályán, amint lejött Räikkönen, kiment Bottas a Williamsszel és visszavette a legjobb kört a ferraristól. 1:38,102 most a legjobb, de megy ki Button.
A nap igazi győztese viszont a mercedeses Nico Rosberg a maga 97 megtett körével, még akkor is, ha egy Mercié a motoráldozat. A vesztese a Renault-motor, ami két autóval sem jutott 20 körig sem. Folytatás csütörtökön, a 3. nappal.
Azt viszont még nem mondták, hogy állnak az autóval. Miután tegnap reggel még technikai gondokat hárítottak el Angliában, bármi lehet velük. Ha szerencsések és jól haladnak, ma már ki is futhatnak a pályára, de erre semmi garancia nincs.
Talán lesz mért köre az RB10-zel, bár eddig még csak 4 körön volt kint, és ebben benne van a tegnapi 3 is.
1:38,374 az új legjobb idő.
Mindenki azon autózik, így lehet, hogy hamarosan visszatér a traktor-lajtos kocsi páros, hogy felvizezze a pályát.
Button nem ment végig, a finn a Williamsszel azonban remek időt autózott, 1:38,944-gyel két tizedet vert Kimire.
Ennyit volt kint Kimi, rendesen meghajtotta a Ferrarit. Amikor kijött, egyből ment a helyére Button a McLarennel.
Räikkönen verte Gutiérrezt a hármas kanyarban, ez az idei év első előzése.
az ideális íven, lehet, hogy újra locsolás kell majd, hogy a Pirelli ténylegesen tudja tesztelni az esőgumikat.
Tegnapi jó teljesítménye után ma is gyorsan az élre áll a finn, 1:39,148 az új leggyorsabb. Közben már szárad annyira a pálya, hogy esőgumiról intermediate-re lehet váltani.
Ma először pályán a világbajnok. Bottas közben visszament mért kör nélkül,
Az imént még két mexikói körözött, most pedig Räikkönen és Bottas mentek ki. Lesz-e végre mért idejük?
A 3-as kanyarban, de így is gyors időt ment Pérez, 1:41,444-gyel beelőzi Gutiérrezt.
Egészen pontosan 10,6, az aszfalt viszont kereken 10 fokos. Ilyen körülmények között ment ki pontban 10-kor Pérez a pályára, már csak az kellett volna, hogy 10-es legyen a rajtszáma. De nem az, a 11-es az övé, 10-essel Kobajasi hajt.
a locsolkodás.
Ecco di cosa parliamo stamani! That's what we're talking about this morning! #wetTyreTesting #ForzaFerrari pic.twitter.com/z3psKaYQCm
— Scuderia Ferrari (@InsideFerrari) January 29, 2014
7 kört ment a mexikói a Sauberrel, honfitársa, Pérez 2-t. Buttonnak, Bottasnak és Räikkönennek 1 köre van egyelőre.
Räikkönen csak kinézett, majd utána Pérez is, jelenleg tehát senki nincs a pályán.
Gutiérrez pedig közben négy másodpercet javít a körén, 1:44,610 a legjobb mai (két körből), de lesz ez még sokkal gyorsabb is.
Gutiérrez nem kapkodta el, 1:49,424-gyel nyit.
Pérez is csatlakozik Gutiérrezhez a pályán, gyorsan bekezdtek.
A Sauber ma az első, amely megkezdi második körét is.
Kedd reggel összepakoltak Banburyben és elindultak Jerezbe, ha minden jól megy, délelőtt ott kell lenniük és akár még ma ki is tudnak menni a pályára.
Úgyhogy van időnk megnézni egy másik szögből Hamilton tegnapi kicsúszását az egyes kanyarból. Egy tévécsatorna pont akkor, pont ott jelentkezett be egy rövid részlettel. 10 másodpercnél jól látható, ahogy az első szárny méterekkel a Mercedes mögött csúszik az aszfalton - ez volt a baleset fő oka.
Button vezetésével.
That's the first #MP429 installation run completed with @JensonButton at the wheel. pic.twitter.com/jkxAST2rnm
— McLaren (@McLarenF1) January 29, 2014
Csak megnézték, milyen a pálya így vizesen, és jöttek is vissza mindketten. Az elmúlt 8 percben viszont majdhogynem háromszor annyi dolog történt, mint tegnap 1 óra alatt.
Ahogy bejött Button, ment ki Gutiérrez, majd szorosan mögötte Bottas is.
Csak egy felvezető kört ment Button, elsőre nem hajtja túl az MP4-29-et.
Tegnap nem láttuk őket egyetlen másodpercre sem, ma azonban Button kezd, lényegében azonnal, ahogy megkapták a zöld jelzést.
Indulhat a második tesztnap.
ahogy locsolják a pályát.
Check out the rooster tails on that! Some seriously funky rear aero package going on there... #F1 #Jerez pic.twitter.com/8YGVXH0SjA
— MERCEDES AMG F1 (@MercedesAMGF1) January 29, 2014
A pályán egy traktor megy, ami egy nagy tartálykocsit húz maga után, és vizet spriccel az aszfaltra. Még kis idő, amíg megkapják a jelet a csapatok az indulásra.