Most csak az időket nézve, 1:38,272-vel majdnem pontosan egy tizedet vert Bottasra a 10. körén.
A nap igazi győztese viszont a mercedeses Nico Rosberg a maga 97 megtett körével, még akkor is, ha egy Mercié a motoráldozat. A vesztese a Renault-motor, ami két autóval sem jutott 20 körig sem. Folytatás csütörtökön, a 3. nappal.
2,5 óra van még a mai tesztidőszakból, ki kell használni.
ilyen a jerezi pályán.
Two more laps completed by @Ericsson_Marcus and here's a shot of CT05's first full lap in Jerez pic.twitter.com/q4Zrk7BNtM
— Caterham F1 Team (@CaterhamF1) January 29, 2014
Ő is csak felvezető kört ment, majd ki is jött, egyelőre nincs mért ideje.
Gutiérrez be, Kimi ki, majd ő is be, és megy a Caterham.
Elsőre nem vitték túlzásba, egy átmozgató kört csináltak csak, de Ericsson autóján mindent rendben találtak és újra kimehet a svéd, előtte azonban még Gutiérrez indul neki.
Ezt a képet még az első indulásakor csinálták.
Here's @Ericsson_Marcus exiting the garage for installation lap 1 - he's now back in the car and ready for run 2 pic.twitter.com/wwBJ7CGrHp
— Caterham F1 Team (@CaterhamF1) January 29, 2014
Egyelőre most senki nincs a pályán, Button volt kint egy tízkörös etapra, ami eddig a leghosszabb, egyben végigautózott szakasz volt bárkitől.
Emlékezzünk meg róla, hogy tavaly Massáé volt a legjobb idő a Ferrarival Jerezben, a brazil ilyen időt tudott: 1:17,879.
1:30-on belül már, 1:29,231-gyel most a harmadik a német.
A Renault három csapata összesen 9 kört ment, a két ferraris csapat 48-at, a Mercedes pedig toronymagasan vezet 85 körrel, igaz, nekik négy csapatuk is aktívan tesztel Jerezben.
Button gyorsult be nagyon, 1:27,556 a leggyorsabb köre, nemsokára beéri Räikkönen tegnapiját.
Az angol SkySports úgy értesült, hogy a Red Bull világbajnokának elég az eddig megtett 8 kör és ma már nem mennek ki újra a pályára.
Ennyi körre küldik ki egyszerre a McLarennel, nyilván az a célja most, hogy sok adatot gyűjtsön, de Péreztől is visszavenné az első helyet.
Mindhárom szektorban az eddigi leggyorsabb idővel a legjobb a mexikói, aki kezd nagyon ráérezni a VJM07-es Force Indiára. 1:28,624 az új legjobb, amit egyből tovább javított 1:28,376-ra.
21,7 celsius fok már az aszfalt, miközben a levegő még mindig csak 12 fok körül jár.
Ericsson csak egy bemelegítő körön volt kint, most visszatolták az autót és mindent újra átnéznek rajta. Nem sok kört mennek majd, ha ilyen tempóban folytatják, de fő a biztonság.
Egyedül Danyiil Kvjatot és a Toro Rossót nem láttuk még ma.
Ennyire vagyunk Räikkönen tegnapi legjobbjától.
Kicsit későn szállnak ma be a buliba, de Marcus Ericsson is ott van már a pályán, igaz, biztosra mennek és a svéd intermediate gumikat kapott. Rosberg még mindig esőgumikon van közben, 10 másodperccel lassabb is, mint Button.
Végleg felhagytak a műesőben való bohóckodással, szárazon jó ütemben gyorsul mindenki. Button már az 1:28-as időket ostromolja, 5-ig sokat javulhatnak az idők. Az angol most ennyivel a legjobb: 1:29,114.
A Williams szerint megvolt az ebéd, mindjárt megy ki ő is újra. Sűrű lehet a délután, ahogy lennie kell.
Pérez idejére vadásznak.
És előkerültek a slick gumik is, Pérez egyből be is tör az élre, 1:29,641-gyel először van 1:30 alatt ma valaki.
1,5 napot kellett rá várni, jelenleg az ötödik, ideje: 1:38,320 másodperc.
1:32,443 az ideje a mclarenesnek, öt Bottas és Räikkönen követi.
Még valamikor délelőtt.
Rosberg kanyarodik ki a Mercedesszel a pályára.
Egy gondot megoldanak, előjön egy másik, írják twitteren, de ezért vannak ott Jerezben, hogy minden lehetséges hiba okára rájöjjenek.
99-nél járunk, ami így féltávhoz közeledve már több, mint amennyit tegnap autóztak összesen.
Franciaországban látták a Marussia egyik kamionját, de hogy az autó van-e benne, azt persze senki sem tudja. Ma biztosan nem futnak kört, ha korán megérkeznek Jerezbe, akkor holnap talán igen.
Hozzáírhatunk egy (igazából csak fél) kört a Red Bullhoz, kiment és visszajött. A világbajnoknak még nincs mért ideje ma.