aki kimegy a pályára, nem bír leállni a dán.
Jerezben folytatódott a Forma-1-es teszt a 3. nappal. Újonc az élen, baleset és Red Bull-szenvedés: gondban a világbajnok és a Renault. A McLaren és a Mercedes viszont szépen halad.
Adrian Dramerum, a Red Bull versenymérnökeinek koordinátora így nyilatkozott a harmadik tesztnap korai befejezése után:
Keményen dolgoztunk szerdán, hogy mindent felmerült problémát megoldjunk és sikeresebb napban bíztunk ma. Sajnos csak részben tudtuk megoldani a dolgokat, így a tegnapi gondokkal együtt jobbnak éreztük, hogy mélyebbre ássunk és mindent kiderítsunk. Természetesen nem ott tartunk, ahol szeretnénk és emiatt nagyon frusztrált a csapat.
hanem teljesen vissza Milton Keynesbe, Ricciardo még marad, hátha holnapra kezdenek valamit az autóval a technikusok és szerelők. Helmut Marko is elhagyta közben Jerezt.
a pályára, miközben az öt legjobb időből négy Mercedesé.
Ment egyet 1:24 fölött is nagyon kicsivel, Mangussen közben a keményen autózik.
és Hamilton, igaz, éppen csak: 1:23,952, amivel 1 másodperccel előzi Buttont - ez a hét eddigi legjobb ideje.
korábbi csapattársához, az angol már 55 körnél jár.
Lényegében, egy pillanatra kiment a bokszba, majd újra a pályán.
elterelni a figyelmet a Marussiáról azzal, hogy tesztelni akar a pályán. Őrület.
áll ki, ez 45 perc alatt több, mint amit a Red Bull ment 3 nap alatt.
az orosz autóról.
Straight out of the garage & a good clean installation lap. We couldn't have asked for any more than that! #MR03 pic.twitter.com/w8FTz9LEp5
— Marussia F1 Team (@Marussia_F1Team) January 30, 2014
Ami megerősíti, hogy ma már semmire nem készül a Red Bull.
Ez lett az egyik legelegánsabb autó idénre, nézegessük hát.
egy rövid időre, miközben bő 3 óra után bukkant elő újra, és Magnussen is tovább folytatja a tesztet.
14 körrel zárják a harmadik tesztnapot - a túl szűkre szabott motortér miatt folyamatos a túlmelegedés, és ezt egyelőre nem tudták megoldani.
Kezd jobban odalépni a McLarennek, már a negyedik idő az övé, és szépen köröz megállás nélkül.
is nézzük meg az MR03-at:
First installation lap successfully completed #MR03 pic.twitter.com/Ugx0EPgKQH
— Marussia F1 Team (@Marussia_F1Team) January 30, 2014
és most mennek utána, Alonso és Mangussen is.
Az első kép.
And here it is, a moment so worth waiting for, the #MR03. It's a beauty! pic.twitter.com/hwOIPC8R3J
— Marussia F1 Team (@Marussia_F1Team) January 30, 2014
mert kijött Alonso is egy rövid menet után, miközben mindenki a Marussia garázsa elé torlódott.
Közel lehet a Marussia startja.
most a pályán, csak a Ferrari tudta eddig felvenni a versenyt a Mercedes-motoros csapatokkal.
8 kört ment a dán, közben Hülkenberg is lejött.
Az RBR-nek eddig a váltó mögött volt a KERS-e, vagyis az akkumulátora, de az ERS-nek a tank alatt kell lennie. Valószínű, ezért maradhatott túl kis hely az elektronikának.
gyorsul Magnussen, de ennél fontosabb, hogy stabilan kint van a pályán, immár sorban hetedik körén.
.@KevinMagnussen begins his first laps in MP4-29. #F1 #Jerez pic.twitter.com/oq1zxVFhpA
— McLaren (@McLarenF1) January 30, 2014
pörög a Mercedes csak a 15 ezer helyett, a Ferrari kicsivel 13 ezer fölött van, a Renault-t pedig senki nem tudta még megtippelni. Van tehát még mit finomhangolni a gépeken.
a Force Indiával, amit ezek szerint megszereltek.
Magnussen, 1:29,773-mal már az ötödik.
a dán, 1:31,936, ami elsőre nem is rossz.
Első körét teszi meg az MP4-29-ben. Közben Alonso kiólálkodott.
#F1 2014 starts here for @KevinMagnussen! pic.twitter.com/gTXTyanB6Q
— McLaren (@McLarenF1) January 30, 2014
45-tel, de Button (40), Massa (36), Sutil (32) és Alonso (32) is 30 kör fölött jár.