Mindössze 12 kört tett meg a kétnapos bahreini teszt második napján Fernando Alonso a Ferrarival, délelőtt 11 óra körül az istálló ugyanis relizálta, hogy az autó kasztnija sérült, és elővigyázatosságból befejezte a spanyol a munkát.
Természetes, előfordul az ilyesmi, hogy nem várt hibát észlelnek az autón, csakhogy erre számítani lehetett: Alonso nem a saját, hanem Raikkönen kocsiját használta, ami - ahogy arról pénteken beszámoltunk -, nagyot repült a 4-es kanyarban. Röviddel utána kiderült, a fenéklemez elrepedt a gépen, kicserélték, ám arra csak most jöttek rá, hogy a kasztniban is kár keletkezett.
De miért kellett Alonsót Raikkönen kocsijával kiküldeni, amiről sejthették, hogy baja lehet? - teszi fel a kérdést a Gazzetta.it. Választ az olasz újságírók sem találtak vagy kaptak, így egyelőre hülyeségnek tűnik az istállótól Alonso autócseréje.
Pedig szerdán Kimi Raikkönen azt nyilatkozta, "a Ferrarinál nem hülyék dolgoznak".
A tesztnap elvesztése azért különösen fájó, mert Raikkönen, Alonso és a csapat is rengeteget várt ettől a két naptól, sok új alkatrészt próbáltak volna ki. És persze azt is meg kell jegyeznünk, hogy az első nap mintegy 60 köre mennyire vélhető hasznosnak, hiszen Alonso már akkor sem ment 100 százalékos autóval.
A vasárnapi égés után a gyakorlás eredményeitől nagy lépésre számított a Ferrari, ám most nagyon úgy néz ki, hogy egy buta döntés miatt mindkét napot a kukába dobták.