Maurizio Arrivabane Kína után beszámolt róla, hogy a Ferrari-elnök nem elégedett az első három futamon látottakkal. Beszélt viszont arról is, hogy a kocsi gyors.
Az időmérőn a pole pozíciót céloztuk meg, számításaink szerint 1 tizedmásodpercre voltunk a Mercedestől, amit a pilótáink akár nullára is csökkenthettek volna. Csak nem sikerült.
Három dobogós helyezésük van eddig, de egyik sem győzelem, és lehet, hogy az elnök, Sergio Marchionne nyomása már a jövő hétvégi Orosz GP-n érvényesül.
Arrivaben a héten említette, hogy lesz egy kis tuning, azt mondta, "semmi számottevő", de a Motorsport.com tudni véli, hogy komoly lóerőnövelésen dolgoznak.
Az újság szerint a finn és a német pilóta is új motort kaphat. Vettelnek ez már a harmadik lenne, miután Bahreinben a felvezető körön elfüstölt alatta az első. Ötöt lehet használni összesen idén, de simán végig tudnák menedzselni az évet, a szabadedzéseken a régebbi motorokat használnák. Legalábbis így gondolják.
Az biztos, hogy kockáztatnának, a szezon ilyen korai szakaszában szokatlan ekkora módosítás, valószínű, hogy Marchionne sokkal többre számított idén, mint a tavalyi három futamgyőzelem, és végképp többre, mint a három dobogó.