Az idei szélesebb, gyorsabb autók megoldják a Forma-1-es pilóták összes problémáját, állítja Sebastian Vettel.

A Ferrari-pilóta a barcelonai tesztek első három napja után beszélt eddigi tapasztalatairól.
Fékezni jobb, kanyarodni jobb, a tapadás jobb. A lassú kanyarokban, ahol kisebb a leszorító erő, a széles gumik miatt szintén jobb a tapadás. Olyan ez, mint egy aszpirin, mindent megold
- idézte a négyszeres bajnokot a Motorsport.com.
Az előző és a 2017-es Ferrariját is megpróbálta összevetni, de inkább csak a mostanit dicsérte:
Nehéz összehasonlítani (az autókat), két más-más állat, más-más szörnyeteg. De az biztos, hogy jobb érzés (vezetni), mint tavaly. Ha gyorsabban mehetsz és keményen nyomhatod neki, az mindig jobb.

A Ferrari eddig - a Mercedesszel együtt - dominált a teszteken, de Vettel és Raikkönen még talán Hamiltonnál is meggyőzőbb volt. Így kissé váratlan, hogy Vettel az eddigi munkájukról annyit mondott:
Mercedes-csúcs, de a nap nyertese újra a Ferrari
Az első teszt utolsó előtti napján jól ment Vettelnek.
Jó három napunk volt, de lehetett volna jobb is.
Csütörtökön a barcelonai teszt folytatódik, de a pályát fellocsolják, hogy a Pirelli esőgumijait tesztelhessék, így az autók fejlesztésére igazából nincs lehetőség, vagy csak korlátozottan.