Az F1-csapatok és az FIA elfogadták idénre az esős versenyrajtokra vonatkozó szabályváltozást, azaz hogy az eddigi, biztonsági autó (SC) utáni libasoros indulás helyett rendes állórajt legyen. A részleteket viszont csak most véglegesítették, és akad jó néhány fontos pont a szabályban.
Azaz:
- az autók esőgumin, a SC mögött kezdik a futamot
- az indulás után felvezető körök lesznek, de csak az első nem számít bele a versenytávba
- a boxból induló autók ezekre a körökre felzárkózhatnak a többiek mögé - hogy megtapasztalhassák a körülményeket -, de a startra vissza kell menniük a depóba, és onnan rajtolni
- a depóból induló autóknak nem kell kötelezően teljesíteniük a felvezető köröket a SC mögött
- a SC kiállásakor azt követve kiállni a depóba, és gumit cserélni tilos, ha valaki megteszi, 10 mp-es büntetést kap
- ha a felvezető, biztonsági körök alatt cserél valaki kereket, a depóból kell rajtolnia
- ha a felvezető körök alatt sem javulnak a körülmények, a SC a depóba vezetheti a mezőnyt, ahol várakozhatnak, míg javul az idő
- ha ez utóbbira kerülne sor, nincs második próbálkozás az állórajtra, vagyis a mezőny majd az eddig megszokott, SC-kiállás utáni libasoros starttal kezdi a versenyt