Ezt vezetheti jövőre Baumgartner Zsolt
Elég komoly ráncfelvarrást kap mind kívül, mind belül az 1998-ban megépített kétüléses Forma-1-autó, amelyet jövőre már mind a 21 futamon bevetne a Liberty Media.
Idén még csak tesztüzemmel próbálkoztak Barcelonában, Silverstone-ban és a Hungaroringen, de a kocsik ott lesznek még idén Spában, Monzában, Austinban és Mexikóvárosban is.
Ahhoz viszont, hogy 2018-ban 21 futamot is teljesíteni tudjanak velük Paul Stoddarték, komolyabb technikai fejlesztésre lesz szükség, és ha már nekiállnak, rendes munkát akarnak végezni, ezért
- modernebbre cserélik az első szárnyakat,
- nagyobb légbeömlő-nyílások kerülnek az autókra,
- a mostanihoz hasonló, szélesebb, de laposabb hátszó szárnyakat kapnak,
- nagyobb lesz a hátsó ülés, hogy mindenféle méretű VIP-vendég kényelmesen beférjen,
- javítanak az utas kilátásán is,
- beépített kamerákkal szerelik fel az autókat, hogy ne kívülre rögzített kamerákkal készüljenek a felvételek,
- illetve lecserélik az autók teljes elektronikáját.
Egy dolog nem változik: a meghajtás, vagyis a kocsi szíve az 1998-as Tyrell 026-os marad, egyedül a megbízhatóságán javítanak majd, mert mint a Formula-1 Experience névre keresztelt projekt fejlesztését felügyelő Mike Gascoyne mondja, nem túl jó képet mutat, ha van öt percük két VIP-vendég köröztetésére, a kocsi pedig nem indul, vagy épp lerobban a pályán.
Gascoyne fejel a redizájnért is, csütörtökön pedig meg is osztott három képet arról, milyen lehet majd a 2018-as szezonban a teljes F1-idényt elkísérő új kocsi, amit akár majd Baumgartner Zsolt is vezethet majd 2017-es hasonlóan.