A MU kap legtöbbet a mezreklámért
A Premier League először előzte meg a Bundesligát, a német csapatok 118,5 milliót kapnak a jelenlegi idényben, harmadik a Serie A, 65,9 millióval.
A legtöbb pénz a Manchester Unitedé, az amerikai AON cég 23,6 millió eurót utal a mezreklámért. Csaknem ugyanennyit kap évente a Liverpool a Standard Chartered Banktól, a bwin fogadóiroda 23 milliót fizet a Real Madridnak, a Deutsche Telekom-felirat 22 milliót ér a Bayern Münchennek.
Az European Jersey Report kimutatása alapján egyre feltűnőbb a fogadóirodák szerepvállalása, ezek ugyanis - a tavalyihoz képest 40 százalékos növekedést produkálva - már 78,9 milliót adnak az európai élcsapatok mezszponzorációjába. A legtöbb pénzt, összesen 112,5 millió eurót a bankok és biztosítók fizetik.
A legjobban fizetett játékosai alapján viszont csak két angol klub fér be az első harmincba, a Chelsea negyedik, a Manchester United tizennegyedik. Az első tízben három futballklub van, a Real Madrid a második, a Barcelona a harmadik helyen áll. Első a New York Yankees baseballcsapata, ahol átlagban 103 ezer eurót keresnek a játékosok.