Ezzel fogják megtölteni az új Fradi-stadiont
Kubatov Gábor, a Ferencváros elnöke sajtótájékoztatón jelentette be, hogy a klub a stadion üzemeltetésére tízéves szerződést kötött a Lagardere-csoportot képviselő LUSS Kft.-vel.
Mi az a Lagardere?
A csoport Európa egyik legnagyobb médiakonszernje, évi 7 milliárd eurós bevétellel és többek között olyan referenciákkal, mint a Atalanta, a Sampdoria, a Juventus, a Hertha BSC, a PSG, a Lyon, vagy a Monaco stadionja.
A megállapodás értelmében a cég segítséget nyújt a jegyértékesítésben, szponzorkeresésben, médiafelületek értékesítésében is. A kft.-t képviselő Szekeres Tamás, a klub korábbi játékosa elmondta, évente 100-120 rendezvénynek ad otthont a stadion, közte két-három olyan koncertnek is, amely komoly bevételt jelent. Emellett válogatott mecccseket rendeznek majd az Üllői úton, de a Ferencváros meccsei minden esetben előnyt élveznek majd.
Szóba kerültek a jegyárak és a névhasználat is. Erről Kubatov annyit mondott, hogy 1800 forint lesz a legolcsóbb belépő. Szekeres a névhasználatról azt mondta, „ez egy nagyon érzékeny terület a Fradinál. A stadion nevét nem kötelező eladnunk, de ha megfelelő ajánlat jön, akkor végiggondoljuk. Fontos, hogy ebben a Fradi megőrizze a stabilitását. Ezt meg kell beszélni az Albert családdal, a baráti körrel, az elnökséggel is."
Kiderült, hogy május végén lesz kész az stadion, de ezután még műszaki vizsgálatok és átadás következik, majd augusztus végére tervezik a nyitást. Sokakat érdeklő kérdés, hogy ki lesz a nyitómeccsen a vendég. Kubatov szerint olyan ellenfelet keresnek, amely méltó a Ferencváros nevéhez, „hiszen azt szeretnénk, ha évtizedek múlva is emlékeznénk a nyitómeccsre."
Az elnök a végén még hozzátette, bízik abban, hogy az FTC jelenlegi kilencezres átlagnézőszáma a tanulmányok szerinti ötven százalékos növekedést figyelembe véve 14-15 ezerre nő. A megállapodás nagyságrendje üzleti titok, de nagy stabilitást jelent a következő tíz évre, és ez nagy dolog a magyar labdarúgásban – mondta Kubatov a csakfoci.hu kérdésére.