Összefogott a Premier League a közösségi média ellen
A Premier League április 30. 15.00-tól május 3. 23.59-ig teljesen elnémul, már ami a közösségi médiát illeti. A liga és a klubok azért fogják bojkottálni többek között a Facebook, a Twitter, az Instagram és a Youtube felületeit, mert szerintük ezek az oldalak nem tesznek meg mindent annak érdekében, hogy a sportolókat ne érje folyamatos rasszista inzultus.
Richard Masters, a PL ügyvezetője az eddiginél sokkal komolyabb védelmet szorgalmaz a játékosok felé, elmondása szerint ezek a platformok szinte semmit nem tesznek meg azért, hogy a futballistákat ne zaklassák undorítóbbnál undorítóbb megnyilvánulásokkal. Masters közzétette a követeléseiket is, valamint azt is megjegyezte, hogy addig nem tágítanak, amíg nem lesz kézzel fogható eredmény.
A futball sokszínű sport, amely közelebb hozza egymáshoz a különböző közösségeket és kultúrákat, származásra és háttérre való tekintet nélkül. Ez teszi a versenyt még erősebbé
– mondta a vezető.
A kezdeményezéshez azóta a Football Manager nevű játék, valamint a Hivatásos Labdarúgók Nemzetközi Szervezete (FIFPro) is csatlakozott.
(Borítókép: Richard Masters. Fotó: AFP.)