Magyar parfümmárka lesz a címvédő Ferencváros mezszponzora
A klub szerdai közleménye szerint idén júliustól a mezek hasi oldalán lesz látható a SUPERZ. Budapest logója, az új mezszponzor július 23-án, a Bajnokok Ligája selejtezőjének első mérkőzésén debütál, a Ferencváros a walesi The New Saints FC vagy a montenegrói FK Decic csapatával mérkőzik meg a második fordulóban.
„A SPORTFIVE Hungary Kft. – mint a Ferencváros férfi labdarúgócsapatának kizárólagos szponzorációs és marketingügynöksége, valamint a Groupama Aréna üzemeltetője – nevében mondhatom, büszkék vagyunk arra, hogy ismét egy nagyon komoly megállapodást sikerült megkötnünk, és immár a SUPERZ. Budapest is mezszponzorként a Ferencváros mellé áll a következő szezontól. A SPORTFIVE továbbra is elkötelezett abban, hogy olyan célokat valósítson meg, melyek kiemelkedő lehetőségeket kínálnak a Ferencvárosi TC számára” – mondta Igaz András, a SPORTFIVE Hungary Kft. vezérigazgatója.
„Fontos célkitűzésem volt a márka létrehozásánál, hogy olyan terméket állítsunk elő, melyek az európai szabványok szerint a legtisztább minőségi hordozóanyagokkal, természetes forrásokból származó összetevőkkel készülnek. Az egyedülálló minőség iránti vágy meg is hozta gyümölcsét, a parfümolajok és az Extrait de Parfum kollekcióink is méltán viselik magukon olyan unióban bejegyzett naturális védjegyet, amely garantálja termékeink 75%-nál magasabb naturális alapanyag összetételét” – nyilatkozott Szerencsés Szabolcs, a SUPERZ. Budapest alapítója. Hozzátette, a parfümkészítés csakúgy, mint a labdarúgás, szenvedély és művészet.
A közleményben hangsúlyozzák, hogy a 35-szörös magyar bajnok Ferencváros labdarúgócsapatánál a következő szezonra kitűzött elsődleges cél, hogy az együttes megszerezze sorozatban hetedik bajnoki címét, emellett bejusson a Bajnokok Ligája csoportkörébe.