A 10. helyről indulva, remek rajtjának köszönhetően végül a 8. lett Michelisz Norbert az első futamon, ahol szinte nem is volt előzés. A második futamot az élről kezdte, ezen is jól rajtolt, utána pedig megközelíteni sem tudták útban a rajt-cél győzelem felé.
De még nem tették fel őket az autókra, az utolsó pillanatig várnak a csapatok, hogy melyik gumival menjenek majd. Eközben már el is állt az eső, kicsit süt is Nap, de inkább felhős az ég, így bármi lehet a folytatásban.
Az éjszaka visszalépett a ladás James Thompson a versenytől, így 16-an vágnak neki a mai futamoknak. Az első ebben a sorrendben indul (a másodikon az első 10 sorrendje megfordul, vagyis Michelisz kezd majd az élről):
Az első futam 13.30-kor, a második 14.40-kor rajtol, mindkettő 14 körös lesz.
Nem esik nagyon, ezért inkább csak csúszós, mint folyamatosan nedves lehet egyelőre a pálya.
Nagyjából fél órája már, hogy rákezdett, vagyis hasonló körülmények lesznek, mint a szombati szabadedzéseken. Az időmérőt száradó pályán rendezték, akkor a többiek kicsit gyorsabban alkalmazkodtak a pályához, mint Michelisz, de verseny közben nem lehet állítgatni, és a Hungaroringet senki nem ismeri jobban, mint a Zengő Motorsport.
A reggeli sajtóbeszélgetésen azt ígérte Francois Riberio, a WTCC főnöke, hogy jövőre jelentősen bővülhet a mezőny, több különböző ok miatt is. Egyrész két gyártó nagyon közel áll ahhoz, hogy végre belépjen a sorozatba, másrészt a jelenlegi gyártók, elsősorban a Citroën és a Honda is több autót szállít majd jövőre – főként privát csapatoknak –, így akár 10 új hely is lehet jövőre a rajtrácson.
A cél az, hogy mielőbb újra 19-20 fős legyen a mezőny (ma csak 16-an indulnak).
Hogy ide kik kerülhetnek, arról is beszélt, felvetve, hogy a WTCC talán megérett egy generációváltásra. A jövő fiatal pilótái, akik együléses sorozatokban nőttek fel, komoly konkurenciát jelenthetnek a mostani versenyzőknek, elég csak a címvédő Lópezre, vagy a másik citroënes Mára gondolni, aki szintén hasonló sorozatokban nőtt fel.
Már 10-kor elrajtolt a túraautó-Eb első futama, ahol ugyan ötödik helyről indult csak Ficza Ferenc, a Zengő Motorsport fiatal versenyzője, de az utolsó kör közepén megszerezte az első helyet és a futamgyőzelmet.
Ezt a második futamon, a fordított rajtsorrend miatt a nyolcadik helyről indulva egy második hellyel folytata, vagyis mindenképp kiváló eredményt ért el.