Castro-Nevesnek nem ment neki senki, amikor visszajött a pályára a fűről.
Hogy Andrettinél versenyez, nem nagyon lehet jobb mentora, nála jobb tanácsokat senki nem fog adni neki a rádióban.
Szato vágott be mellé, Alonso viszont egyből visszatámad, és vissza is előz, de csak egy pillanatra. Már csak a negyedik a spanyol, Hunter-Reay előzte meg.
Szerencsére nincs kontakt sehol.
Alonso kezdett az élen, Rossi azonnal megtámadta, de a spanyol szépen védte a belső ívet, alul hozta át a mezőnyt az egyenesen. Rossi másodikra már ügyesebb, elveszi az első helyet.
Castro-Nevesnek nem ment neki senki, amikor visszajött a pályára a fűről.
A korábbi győztes most a hetedik helyen, de időt vesztett ezzel a kiállásnál.
Nem tudni, mit szereltek nála, Castroneves mögé, a 23. helyre jött vissza.
Vagyis nem vesztett helyet senki a kiállással.
Ő ment át Dixon felrepülő kocsija alatt, ott már repültek a törmelékek. Eddig nem nyúlhattak hozzá a kocsihoz, most kell majd szerelni.
Változtattak kicsit a pit crew felállásán, hogy könnyebben be tudjon kanyarodni. Hiába, egy kétszeres F1-világbajnok kedvére kell tenni.
Alonso az élen, elöl a Corvette, kezdik felmelegíteni a kocsikat.
Az első körben még zárva lesz a boxutca, utána viszont már mehet, sőt, menjen is, mondja neki a csapat.
Rajta látszott is, hogy nincs komoly baj, az orvosi stáb is megerősítette ezt, megúszta.
Marco Campos nagyon tehetséges pilóta volt a Forma-3000-ben, de 22 éve Magny-Cours-ban neki nem volt szerencséje. Ugyanúgy érkezett a betonfalra, mint most Dixon, csakhogy épp a kokpitnál csapódott be a kocsija. Nem élte túl.
Előre elkészített darabokból dolgoznak, csak azt is rendesen fel kell erősíteni, nehogy ebből legyen aztán baj.
Az oszlopok egyben maradtak, közte a rács sérült.
Hunter-Reay ment el mellette a belső íven, valószínűleg meglepte kicsit, ekkor sodródott le az ívről, fel a falra. Onnan már irányíthatatlanul jött vissza, Dixon sem tudta elkerülni az ütközést.
Egy vagy tízfős csapat, nem rajtuk múlik, hogy mihamarabb kész legyenek. Közben már a kifolyt olajat és üzemanyagot is felszórták.
A pálya építőinek, a Dallara-munkásoknak, az IndyCar biztonsági embereinek.
És kicsit csalódnék az amerikai médiában, ha nem szólaltatnák meg már a hordágyon. :) Neki is hihetetlen szerencséje van, hogy él.
Pont a kerítés belső oldalán állt, amikor Dixon becsapódott, elhajolt ugyan, de a törmelék eltalálhatta.
A videó végén látható a lassításnál, piros sapkában van a fotós a kerítésen belül.
Kivizsgálták és már el is engedték az orvosi központból.
Rosszkor jött rossz időben a pole-ból induló korábbi Indy 500-győztes.
Ilyet nem lehet karcolás nélkül megúszni. De mégis. Óriási mázlija volt, hogy amikor fejjel lefelé a korlátnak csapódott, nem a vezetőfülke találta el a korlátot, hanem kevéssel mellette. Amikor ezt túlélte, onnan már sima volt, a fejjel lefelé aszfaltra érkezésnél megvédte a bukócső.
Elég nagy erővel csapódott be Dixon, valószínűleg idő lesz, mire újra biztonságos állapotba hozzák a belső ívet.
Elképesztő.
A boxutca elején várakoznak az autók.
1. Alonso
2. Rossi
3. Sato
4. Carpenter
5. Hunter-Reay
6. Hildebrand
7. Kanaan
8. Castroneves
9. Andretti
10. Power
11. Jones
12. Aleshin
13. Rahal
14. Hinchcliffe
15. Pagenaud
16. Newgarden
17. Servia
18. Kimball
19. Karam
20. Davison
21. Daly
22. Montoya
23. Harvey
24. Chaves
25. Munoz
26. Chilton
27. Mann
28. Saavedra
29. Lazier
30. Veach
31. Pigot
Most emelik ki Dixon váltóját és a kocsi hátulját a pályáról.
Rengeteg a törmelék, el kell takarítani.
Őrült balesetet úsztak meg, elképesztően össze vannak rakva ezek a kocsik.
Howarddal ütköztek, Dixon kocsija darabokra szakadt, de simán kiszállt belőle. Howard is rendben már.