"A wifi-t nehezebben fogja be az iPad, mint a laptopom, így ... türelmesnek kell lennünk" - írtuk az Apple újdonságáról szóló tesztünkben.
A probléma úgy tűnik nem egyedi: kedd reggelre 11 oldalnyi panaszos komment gyűlt az Apple oldalán, melyben a wifivel kapcsolatos gondjaikat sorolják a vásárlók. Egyelőre megválaszolatlan az egyikük kérdése, miszerint "megoldható-e a probléma egy későbbi frissítéssel, vagy menjen és addig vigye vissza a gépet, amíg még lehet" - idéz a kommentekből a CNN.
A gondok egyébként többfélék: van, aki csak gyenge jelre, van, aki kimaradásokra, és van aki azért panaszkodik, mert egyáltalán nem működik a wifi az iPad-jén. A viszintes felületre fektetett szerkezet a tapasztalatok szerint még kevésbé képes konnektálni.
A szombat óta forgalmazott gépek - melyekből az első nap 300 ezret adtak el az Apple bejelentése szerint - még nem működnek 3g-s mobilnet kapcsolattal, így a felhasználók egyetlen lehetősége a netkapcsolatra a wifi.
Az Apple a CNN megkeresésére nem válaszolt, a panaszokra reagálva a honlapján egyelőre olyan megoldási javaslatokkal élt, hogy a felhasználók győzödjenek meg a wifirouter működéséről, menjenek közelebb hozzá, vagy ellenőrizzék, nem zavarja-e a jeleket például egy túl közeli mikrosütő.