Saját zeneszolgáltatást indíthat a Twitter
Pénteken elindulhat a Twitter saját zeneszolgáltatása, állítják a céghez közel álló források, de a webes vállalat egyelőre semmit sem árult el az új alkalmazásról. A források szerint a pénteken kezdődő Coachellára, Kalifornia egyik legnagyobb zenei fesztiváljára tervezik a hivatalos bejelentést. Az értesülést többen is megerősítették, és a valóságalapját az is alátámasztja, hogy a Twitter felvásárolta a We Are Hunted zeneszolgáltatót.
A Twitter zenei platformja a hírek szerint egy önálló alkalmazás lesz, vagyis a használatához nincs szükség saját Twitter-profilra. Persze havan már mikroblogunk, akkor több funkcióhoz férünk hozzá. Például a személyre szabott ajánlatokat kaphatunk az alapján, hogy milyen zenészeket és előadókat követünk a Twitteren.
Az értesülések szerint az alkalmazás négy részre lesz osztva. A Suggested nevű oldalon az ajánlott dalok fognak szerepelni; a #Nowplaying fülön azt láthatjuk, hogy az ilyen címkét használó twitterező ismerőseink milyen zenét hallgatnak; a Popular a legnépszerűbb slágereket listázza; az Emerging fülön a hamarosan megjelenő együtteseket, zenészeket és dalokat tekinthetjük meg.
A rendszer állítólag kompatibilis lesz a Soundcloud, Itunes, Vevo és más zeneszolgáltatókkal is.