Úgy tűnik, a Google és az LG elégedett az együttműködéssel, két Nexus mobil után egy másik terméket is együtt fejlesztenek, ez pedig az okosóra. A Google márciusban árul el néhány részletet a készülő óra operációs rendszeréről. Magát az órát pedig hol máshol mutatnák be, mint a cég nyári fejlesztői konferenciáján, az I/O-n.
Az okosóra-piacon hasonlóan szeretne eljárni a Google, mint a mobilpiacon tette a Nexus mobilokkal: az értékesítés minden részét a kezében tartja, de a gyártást, a hardver körüli munkálatokat a partnerére hagyja, aki ez esetben is az LG lesz.
A Google szinte utolsóként lép az okosórák piacára. Nem hagyhatják ki ezt a szegmenst, mert az előrejelzések szerint egyre növekvő piacról van szó. A Juniper Research szerint a hordozható eszközök piaca 2018-ra 19 milliárd dolláros lesz.
A Google valószínűleg a Google Now szolgáltatáshoz köti az okosórát, amely a felhasználó szokásait és aktuális helyzetét figyelve ad tippeket neki. Olyan dolgokban segít, hogy például mikor érdemes elindulnia a naptárba beírt találkozóra a forgalmi helyzet alapján, mit érdemes megnézni a közeli moziban, vagy vigyen-e magával esernyőt.
Az okosórák egyelőre még nem váltották be a hozzájuk fűzött reményeket. Nagyon sok gyártó már kijött a saját termékével, de ezek leginkább a mobil kiegészítőjeként hordhatók és a felhasználók még nem fedezték fel igazán a lehetőségeket. A legtöbben arra panaszkodnak, hogy nem nyújtanak annyi pluszt, amiért érdemes lenne beruházni a viszonylag drága kütyükre.