![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=nSCbubuYpDWJZLZs0TssLrbt33Lk5kbipuiZrkg89G3.g7/stparam=skrjjshgja/fastid=eeorncrnbsilkneetelidigetojp/nc=0)
![Párizs minket is várt: az Index helyszíni stábja is rácsatlakozott az olimpiára](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/5747/57478/574785/57478563_4251271_8faf1cbc1b9d98fe8cf5c41d22bcb69e_wm.jpg)
Miért ne lehetne közös nevezőre hozni a pizzarendelést a telepátiával?
– gondolhatták a Pizza Hutnál, és megbízták a Tobiit, hogy fejlesszék ki a gondolatvezérlésű pizzarendelést.
Igen, ez úgy hangzik, mint egy optimista sci-fi, pedig a technológia már most is rendelkezésre áll. A Pizza Hut új módszere a tudatalattit célozza; abból indul ki, hogy az ösztönös választások a legjobbak.
A cég új rendelési módszeréhez egy táblagépet használnak, amit egy szemmozgáskövető alkalmazással is kiegészítettek. A vásárló húsz összetevő közül választhat: csak rájuk kell pillantania, és a szoftver érzékeli, hogy melyik komponenseket találta a legvonzóbbnak. A rendszer alig három másodperc alatt összesíti az eredményeket, majd összeállítja a kívánt pizzát, amit meg is rendelhetünk. Vagy összeállíthatunk egy másikat.
A Washington Post cikke szerint a szolgáltatást a Pizza Hut már 300 étteremben teszteli az Egyesült Királyságban, és a vásárlók 98 százaléka elégedett vele.