A közösségi finanszírozással elindított Pebble egyre jobban teljesít, hiába foglalkozik mindenki az Apple okosórájával, ami nemcsak drágább lesz, de még nem is kapható. Ezzel szemben a Pebble már egymillió órát eladott - mondta Eric Migicovsky, a vállalat vezérigazgatója.
Ez több mint kétszerese tavaly márciusban jelentett 400 ezres darabszámnál, tehát az új funkciók és az árcsökkentés meghozta a kívánt hatást.
Az okosórák piaca gyorsan telítődik. Beléptek a piacra a legnagyobb mobilgyártók, mint a Motorola, az LG, a Sony és a Samsung, és már a feltörekvő cégek is előálltak egy-egy ígéretes órával. Januárban a Las Vegas-i CES-en a show legjobbjának jelölték az Alcatel Onetouch Watchot.
Azt nem igazán tudjuk, hogy a versenytársak mennyire sikeresek. A Google még nem közölt számokat arról, hogy mennyi eszközön fut az Android Wear platformja.