A többség kivár
Jonas Selén, az Ericsson Consumer Lab vezető tanácsadója szerint az MMS-re is érvényes az a szabály, hogy az új szolgáltatásokat főleg a fiatalok alkotta "úttörő felhasználói csoport" veszi birtokba elsőként. Mint mondta, sajnos ezt a gyorsan rajtoló, de csak néhány százalékot kitevő réteget nem lehet komoly piaccá kiszélesíteni. A többség kivár, és az új rendszer elfogadottsága a műszaki kihívásokat jól kezelő "úttörőkkel" ellentétben nagyban függ az egyszerű kezelhetőségtől. A másik fontos pont az alkalmazások megléte, melyek már kezdetben képesek motiválni az új szolgáltatás használatát és elterjedését.
Ahány MMS telefon, annyi előfizető
A külföldi szakemberek kérdésére, hogy a Westelnél hány aktív MMS felhasználó van, Pintér Zsolt, a Westel senior business manager emlékeztetett arra, hogy még mindig csak egyféle MMS-képes készülék van a piacon, az Ericsson T68i. Mint mondta, ahány Ericsson T68i-t eladott a Westel, azokon szinte mind aktív a szolgáltatás. Az eladott készülékek számáról azonban nem közölt adatokat. Mint mondta, a külfoldön vásárolt készülékekkel is jelentkeznek az ügyfélszolgálatokon, hogy aktivizálják rajtuk a szolgáltatást.
A Westelnél jelenleg két feliratkozós MMS lista működik, az időjárásjelentést, névnapi emlékeztetőt és esti televíziós műsorajánlót tartalmazó GO MMS, és a világbajnokság idején aktív Foci. Ezekre a július végéig ingyenes listákra körülbelül 2500-an iratkoztak fel.