
- Tech-Tudomány
- Totalcar
- Zöld Index
- totalcar
- totalcar híradó
- hyundai
- ioniq 5
- elektromos autó
- formula-1
- mobiliti
- mercedes
- amg
- renault
- scenic
Ha így kezdtük volna a villanyautózást, most nem lenne siránkozás

Az elektromos autózást nagyrészt a hatótávval kapcsolatos aggályok, a töltőhálózat hiányosságai miatti aggodalom és hasonló kérdőjelek veszik körül. Mi most megkerültük az országot a Hyundai Ioniq 5-tel, és egyáltalán nem volt rossz. Igaz, ez azért messze nem a legolcsóbb és leggyengébb képviselője a műfajnak:
Ha így kezdtük volna a villanyautózást, nem lenne ekkora siránkozás
Az Ioniq 5 mindent megnyert tavaly. Megkerültem vele az országot, hogy megtudjuk, miért.
A töltőhálózatot emlegette valaki? Rossz hír, hogy bár az infrastruktúra bővül, a legnagyobb, 1500 töltőpontból álló hazai hálózat viszont drágult. A Mobilitiken többet fizetünk a kilowattórákért, mint eddig:
Drágább lett a töltés a Mobiliti oszlopain
Az általános energiaár-emelkedés a legnagyobb magyar szolgáltatónál is érződik, mától érvényes az új díjszabás.
Felháborodtunk egy kicsit a változásokon, mert az oké, hogy a Formula-1 világméretű üzlet, és főként a pénz mozgatja, de vajon ki kell dobni az ablakon a hagyományokat?
Dollárért adják el a Formula-1 hagyományait
Hová tart ez a világ, ha már a Száguldó Cirkusz is csak a pénzről szól?! :D:D:D
Nagy teljesítményű elektromos autó körvonalát mutatta meg a Mercedes formatervezési részlegének vezetője. A Vision AMG-ről hamarosan kiderül, miféle szerzet pontosan, legalábbis májusra még ígérnek információkat:
Megmutatták az új AMG tanulmány körvonalát
Első ránézésre az EQXX tanulmány jutott eszünkbe a körvonal láttán, de nem kell sokat várni a bizonyosságra.
A hobbiterepjárók talpa alatt szépen lassan elsorvad az egyterű kategória. Mi sem mutatja ezt jobban, mint a tény, hogy a Renault elkaszálja az egykor igen sikeres Scénicet, noha egyelőre a hétüléses Grand Scénic megmarad:
Búcsúzik a Renault Scenic
Az egykori slágermodell iránt megcsappant a kereslet, úgy néz ki, vége a pályafutásának.
(Borítókép: Horváth Máté/Totalcar)
