Ultimátumot kapott az Alstom a BKV-tól
Betelt a pohár, mert a franciák újabb négy hónap késést jelentettek be a metrókocsik szállítására.
Betelt a pohár, mert a franciák újabb négy hónap késést jelentettek be a metrókocsik szállítására.
A közlekedési hatóság nem adja ki a típusengedélyt, az Alstom hiánypótol, a BKV kötbért követel.
A BKV vezetői tárgyaltak Moszkvában az oroszokkal, de csak a régi metrókocsik felújításáról.
A Nemzeti Közlekedési Hatóság hiánypótlásra kérte a Metropolist gyártó Alstomot.
A csütörtök éjjel megkezdett tesztekben vizsgálják a Metropolisokat a 2-es metró alagútjában.
Utólag alkudozik a BKV a reklámcéggel, hogy elég utastájékoztató táblát tehessen ki.
Az összes Alstom vezetőfülkében át kell szerelni a menekülőkijáratot, de drága a módosítás.
Súlyos meghibásodást észleltek a prototípus áramszedőjében.
Az új metrókocsik érkezésének ütemében 56 darab régi járműtől szeretnének megszabadulni.
A tesztsablonok sérültek, a BKV szerint viszont az új Alstom szerelvények el fognak férni.
Most a 3-as vonalon nézik, hogy elfér-e az alagútban, a 4-es metró új kocsijai ott kezdhetnek.
Az Index elsőként mehetett az új metróval, igaz, csak pár száz métert. Összehasonlítottuk a régit az újjal. Soha többé himbi-limbi
Megérkezett a hatósági engedély, az Örs vezér téren már menet közben látható az új metró.