Mitől jobb, mint a Forma-1?
A DTM-nek van pár titka, amitől a verseny mindig kiélezett. És persze ott a V8-as hang.
A DTM-nek van pár titka, amitől a verseny mindig kiélezett. És persze ott a V8-as hang.
Elöl az Audik, utána a BMW-k, leghátul a Mercedesek, egyelőre. A tesztet leállították, mert a pályát javítani kellett.
Márciusban. Ha az időjárás engedi. A többit ősszel.
Három év alatt már 12,5 milliárdot kapott.
Sokkal több a karambol, mert a többségnek fogalma sincs, mit kell csinálni, ha csúszik az út. Itt a megfejtés.
Jövőre nálunk is egymásnak esik a három német: a 2014-es magyar DTM futamon boxol az Audi, a BMW és a Mercedes
A 2014-es előzetes versenynaptárban már szerepel. Végleges döntés december 6-án lesz.
Ismét idejön a Német Túraautó-bajnokság.
Hű, azt hiszem, ez kemény lesz.
Ugyanott, ugyanúgy történt a baj. És mégis megfutottam a legjobb időmet. Hogyan?
Az úgy volt, hogy a házasember ösztönöm megsúgta: ha szombaton két gyerekkel felvértezve elmegyünk gigantikus játszószőnyegért a kék-sárga áruházba, akkor aznap már nem jutunk ki a Hungaroringre.
Ott vagyunk a Renault WSR-en, mégpedig egy zöld függönnyel.
Amikor autós programról van szó, egy átlagos, családos férfiembernek két problémával kell megküzdenie: egyrészt sok feleséget nem érdekel túlzottan az autó, legalábbis annyira nem, hogy egy délelőttöt vagy délután rászánjon; másrészt a kicsi gyerekeket bármi is csak elég rövid ideig köti le.
A GTI nem egy típus, csak egy kivitel, ami önálló kategóriát teremtett. Negyvenegy év, hét generáció, különleges kiadások.
Mindig mondtam, hogy az öröm az autózásban nem a sebességből vagy a nagy teljesítményből jön, hanem a padlógáz élményéből és a határon autózásból.
Most hétvégén kerül megrendezésre a Hungaroringen a WSR, azaz a World Series by Renault.
Javított már autót kocsmaasztalon, olajos rongyokon? És ez még nem minden...
Várták a képeket? Hátha ott vannak? Tessék. Bónuszként pedig minden idő- és szektor. Kattintsanak bátran, van látnivaló!
Az olvasó kérdez, Jenson Button válaszol.
Szétment a gátló. Kiesett a fékbetét. Elfogyott az olaj. De a Toyota csak ment és ment. Nem is rosszul.
Pénteken nem keltem korán, tudtam, hogy fárasztó hétvége lesz akkor is, ha minden a terv szerint halad, pláne ha nem. Persze így lett.
Akik tegnap kint voltak a Hungaroringen láthatták és hallhatták a Magyar Time Attack csapat sok száz lóerős autóit.
Akadnak szerelni valók, de a lelkesedés lankadatlan. Még a fél nap előttünk, lesznek még meglepetések.
Senkit ne tántorítson el, hogy pár fokkal csökkent a hőmérséklet tegnap óta, változatlanul jó buli a Pályanap ma is.
Érj korán a ringre vasárnap és csapj le a szabad helyekre. Szerezz hasznos tudást olcsón, profiktól.
Fárasztó nap volt, de holnap is szeretettel várunk mindenkit a Hungaroringre!
Bálna, Hangyász és sok egyéb állat a Hungaroringen. A legjobb móka iskolakezdés előtt, nem csak apának.
Aki kimarad, az lemarad. Ne főjön a feje, két napig áll a bál a Hungaroringen!
Tessék csak tessék, itt van a használati utasítás, pontosan. Nézőknek-résztvevőknek egyaránt. És van még hely!
Sokszor a csodásan drága versenyalkatrészek mögött egyszerű házi megoldások rejlenek. Csak szépen le vannak fényezve.
A vezetéstechnikai tréningre még lehet jelentkezni. Regisztrálj csütörtökig, és akár visszakaphatod a nevezés díját.
Egy kis finomítás ráférne, de vajon érdemes-e hozzányúlni? Csak rontanék vele?
Lehet szemezgetni, készülődni. Itt az autók nem állnak, csodagépek megvárásra!
Sorozata a 2009-es Magyar GP-n indult, Spáig tartott.
Lehet, sokan nem hisznek benne és meg vannak győződve arról, hogy mindent tudnak. Pedig nem.
Tökéletes a balansz? Könnyen autózható? Sikítson a flex, halál a rugóra! Új dimenzióba lépett a Shitgun.
Ma délután öt óráig ismét nyitva a regisztrációs kapu. A helyek vészesen fogynak, aki jönni akar az év legjobb bulijára, az siessen!
Kezdődik, aki jönni akar, az ne maradjon le. A következő regisztrációs kör holnap lesz!
Kiterítjük kártyáinkat. Ilyen lesz a Totalcar idei utolsó pályanapja a Hungaroringen. Hozd a családot, nem fognak unatkozni!
Itt választ kaphat minden kérdésére, ami a IV.
Amikor Raikkönen pesti bulira vágyik.
Az idei utolsó, nagy dobás következik. Mindent egy lapra tettünk fel és igazi családi-csapatós hétvégét tervezünk, veteránokkal, klimatizált játszóházzal, gumigyárral.
A pálya környékén lévő hotelt megszállták az ellenőrök és egy rakás szabálytalanságot találtak.
Raikkönen leállt, de nem feledkezett meg a csapatról.
A hosztesszek mellett Jenson Button barátnője, és Dukai Regina is emelte a hétvége minőségét.
A magyar futamon és azután is büntették. Massa szerint is jogtalanul, Button viszont berágott rá.
4. h'ringi sikere meglepte. Szerelmi bánata múlik.
3-szor használta jogtalanul. Grosjeant is büntették.
Élről indult, de a gumik miatt ő sem adott magának sok esélyt. Fordulatos versenyen Raikkönen, Vettel dobogós.
A Hungaroring-futam előestéjén nemzetközi falunap lett a bemelegítő partiból, fanatikus aláírásgyűjtők Hamiltonba futottak bele.
Az első napon 45, míg a második napon 77 embert kellett ellátniuk a mentőknek.
PsyEU tényleg nagyon hasonlít az igazira, mi is bevettük.
A Hungaroringtől érvényes.
Rosberggel az apjáról, Hamiltonról, a gumiszívásról és a furcsa 2. előzési zónáról beszéltünk a H'ringen.