Honda: háromszázmillió
A japán motorgyártó óriási mérföldkövet ért el, ehhez hatvanhat esztendőre volt szükségük.
A japán motorgyártó óriási mérföldkövet ért el, ehhez hatvanhat esztendőre volt szükségük.
A méretei alapján ez a felni tökéletesen fog passzolni az autójára.
Mindenki ért hozzá, mindenki ismeri, mindenkinek van véleménye róla, aztán vannak azok, akik beletekernek 300 ezer kilométert. Mi meg elvittük fékpadra.
A brit férfi Honda-motort épített a háromkerekű járműbe. Az ihletet egy videojátékból merítette.
Képbe került egy teljesen új ember.
Háromféle turbós benzinmotorral gyárthatják az összes, tömegeknek szánt Hondát, akár már két év múlva.
Nem járunk vele sokat, második autóként használjuk. Milyen téligumit vegyünk?
22 év után újra.
Bár rég nem hallottunk felőle, a Honda luxusmodellje még létezik, sőt, most leplezték le a legújabb generációt.
A kérdés az, hogy megéri-e cserélni? Az itthoni választék nagyon kicsi, hozzak külföldről?
Ha a Yamaha előhúzta Rossit, a nagy rivális miért ne rukkolhatna elő Marquezzel? Meg egy brutális sportgéppel.
Ajánlatot kapott 2015-re a Hondától a túraautó-vb magyar versenyzője.
MX5 NC-met cserélném, de nehéz továbblépni. Nem adnám alább: hátsókerekes kell. Könnyű és erős.
Állítólag 77 millió forintos fizetést kínálnak Norbinak, hogy a japánok csapatában folytassa jövőre.
Hiába pörögnek el az első kerekek a CR-V-nél, a hátsók meg sem mozdulnak.
Harminc évre visszatekintve összefüggés látható a Honda MotoGP-s és Forma-1-es párhuzamos jelenléte között. Hét év után jövőre újra indulnak mindkét vb-n, és a jelek lehet, hogy már látszanak.
A Sensing névre keresztelt rendszer segít elkerülni a baleseteket, és figyel a gyalogosokra is.
A jövő év végén áll le a gyártás, nem tudni, hogy lesz-e utód.
Alonso kiesése miatt aggódnak a Forma-1-ben.
Amúgy hibátlan állapotú és teljesen jól működő Hondánkba szeretnék klímát utólag berakatni.
Bár nem hinném, hogy a kis Yamahát valaki ilyesmire használná. Ha mégis, akkor minden elismerésem. Inkább profiknak ajánlom, ők keményebbek.
A Honda végre mocorog valamit Európában, újra lesz HR-V, és végre elkészült a Civic Type R is.
Az új kisdízellel elérték az egykori VTEC sportmotorok paraméterit, ami ebben a kategóriában példátlan.
A Japán Nagydíjon már videó is lesz a McLaren számára készített erőforrásról.
A japánoknál vészhelyzet lehet a turbómotor miatt.
Több mint 300 lóerős is lehet a a csúcs-Civic. A cél, hogy ez legyen a leggyorsabb elsőkerekes autó.
Ha meg egykerékre áll, elég rálehelni a hátsó fék segédkarjára és lehet tépni tovább háromszázzal. Ilyen egy TT-menő motorja. És a Bitter Sanyié?
A japánok hallhattak valamit az új Jazz és a HR-V sajtóvisszhangjából, mert szuperóvatosan közelítenek Európához.
Nyári gumiból milyen váltóméretet tudnék találni ehhez a típushoz?
A Gold Wingeket érinti az akció, összesen mintegy 126 ezer példányt rendel vissza a gyártó.
A megvadult japán formatervezők legújabb termékét most Európában is kiállítják, de egyelőre csak teszt-jelleggel.
Korlátlan jogsihoz keresek tanulómotort, jelszó a megbízhatóság. Jó lesz a Suzuki?
Mondja el minden autós ismerősének, mert mi sem hittük el, hogy ennyire veszélyes a téli és nyári gumik együttes használata. Vácnál ketten meghaltak.
- Láttam egy zombit a lépcsőházban.
Drágább lett a biztosítás
Itt vannak a hétvége legszebb góljai, önnek csak szavazni kell. Puskás-díjra esélyes is van közöttük.
Az utazás nehézségeit követően nagyot autózott a magyar pilóta, előtte csak Citroënek.
A csámcsogók nagy örömére porig égett a Honda egyik prototípusa. Legalább megtudtunk róla néhány részletet.
McLarenes ajánlatának hírére reagált a bajnok.
Egészen kevés pénzből is lehet nagyon nagyot menni. Csak gáz és fék: mindkettőt erősen húzd.
Régóta aktuális lenne a kis Honda leváltása, lehet, hogy már nem kell sokat várni rá.
Ahogy arra számítani lehetett: a japánok levetkőztették a CBR300R-t.
Pedig már nem a ferraris a legjobb finn. Lehet, hogy nem is számít év végén a dupla pont.
Jól gyorsul, dinamikus, rugalmas, élmény vezetni, de nem fogyaszt tíz liter fölött. Accord lesz vagy 320d?
Komoly technikával és személyre szabhatósággal csábítaná a vevőket a brit márka.
Mivel vigyázzak egy használt hibridnél? Egyáltalán, Honda legyen vagy Toyota?
Kaptam egy levélkét egy ismerőstől, benne egy eladó Yamaha XS 1100 Midnight Special-lel.
Ha egy japán csávó megállít azzal, hogy a japán mopeded japánban kultusztárgy és mondd meg, hol vetted, mert neki is kell ilyen, akkor nem nyúltál nagyon mellé.
A Honda Super Cub a motorizáció egyik emblematikus járműve, ez kétségtelen.
Több évtizede nem gyártottak már motorkerékpárt, ezen most változtatnának.
Ötvenöt kilóval, törékeny testalkattal az új kalandokra készen. Képtelenség nőként jó motort találni?
A KTM és a Honda szinte egyszerre mutatta be felfrissített terepes palettáját.
A Toyota iQ-ból lett Aston Martin Cygnet óta semmin nem érdemes meglepődni.
Tud valamit, amit senki más. Ettől lesz nagyon érdekes azoknak, akik nem az élményt keresik a motorban.
Marc Marquez 2016 végéig írt alá a csapatnál.
A japán gyártó sportos arculatot próbál felölteni, ennek egyik eleme pedig az S2000 feltámasztása.
A túraautó-vb egyetlen magyar pilótája a negyedik helyet csípte meg az időmérő edzésen.
Néhány hónapja még csak tanulmány volt, hamarosan viszont már kapni is lehet az S660-at.
A régi Swiftnél is olcsóbb, de gyorsabb, takarékosabb és vagányabb jármű, akár 450 ezer forint alatt. A választék zavarba ejtő, segítünk a választásban.