Most tényleg odacsapnak a médiának
Holnap benyújtják a reklámadóról szóló törvény tervezetét. Akár 40 százalék is lehet a sarc.
Holnap benyújtják a reklámadóról szóló törvény tervezetét. Akár 40 százalék is lehet a sarc.
Bejött a kormánypártok számítása: a kertévék, ha nem muszáj, nem szúrnak ki magukkal. Nem lesz tévévita sem, kormányhirdetésből viszont nem lesz hiány. Az ellenzék az utcán fog kampányolni.
Yvonne Dederick, a TV2 társtulajdonosa pedig vezérigazgató-helyettes lett.
Jobb- és baloldalon mindenki egyetért azzal, hogy Szalai Annamária halálával lezárult egy médiatörténeti korszak. Felkért szakértőink részletesen elemzik a médiahatóság eddigi munkáját.
A Fidesz 2010-ben 469 millió forintot költött az RTL Klubon és a TV2-n politikai hirdetésekre, de már akkor is jobban szerették a köztévét, mint az MSZP.
A NeoFM szerint gyakran többen hallgatnak rádiót, mint ahányan tévét néznek esténként.
Huszonkét évesen már a Duna Televízió sportosztályát vezette, a Magyar Televízió sportriportereként pedig az olimpiáról is közvetíthetett Peller Mariann jelenlegi pasija, akiről eddig mindössze annyit lehetett tudni, hogy majdnem két méter magas.
A kereskedelmi tévék is átállnak a 16:9-es képarányra. Megszűnnek a fekete csíkok is.
Szerinte a közmédiának nem kell versenyeznie az Indexszel vagy az RTL Klubbal.
A kereskedelmi tévék tizenhárom éve próbálkoznak heti sorozatokkal, de mindig belebuknak. Az RTL most ismét nekifut: a Casino sikerével sokat nyerhetnek.
A legtöbb erőszakos műsorelőzetes a kereskedelmi csatornáké. Az ORTT 1999 és 2008 között végezte a vizsgálatot.