Megtévesztő volt a Telekom reklámja
90 millióra bírságolta a céget a versenyhivatal.
90 millióra bírságolta a céget a versenyhivatal.
Egy kereskedő saját klipet forgatott Iggy Azalea Fancy című számához. Nem csak a párhuzam, a videó is erős.
Persze a csodás szó néha ironikusan értendő.
Persze a csodás szó néha ironikusan értendő.
Egyperces videót készített egy szlovák művész a szexről, a lényege az, hogy ha rutinná válik, valamit tenni kell. Ezt ceruzahegyezővel és ceruzával mondja meg a videóban.
Az Audi egész érdekes videóval próbálja felhívni a figyelmet a Q3-as előnyeire.
Melltartó nélkül, feszes cuccokban tekereg, van videó is.
Kólát reklámoz, rengeteg kismacskával. Videó.
Az Olay kozmetikai cég arcaként reklámot készítettek Katie Holmes-szal, amiből kiderül, hogy elég bénán tud mosolyogni.
A modell szexi, dögös dívaként mutatkozik be a Chanel új klipjében.
A Golden Drum reklámfesztiválon a Young & Rubicam a verseny nagydíján kívül két ezüstöt is megnyert.
Az új hirdetési rendszerük látja például, ha egy mobilhirdetés hatására laptopon vásárolunk.
Gondolta volna, hogy egy fogsínt is lehet erotikus töltettel népszerűsíteni?
Állami reklámügynökséget hoznak létre, pont olyat, amilyet a magyar kormány is tervez.
Hanem hogy te mozgathatod a saját testeddel!
Valószínűleg még ön sem látta elégszer fintorogni a színésznőt, pláne nem röhögni. Itt a lehetőség.
Az új IKEA homlokzata lehetővé teszi, hogy az egész lakás egy hatalmas, megmászandó akadály legyen!
Összeszedtünk tíz plakátot, ami mellett lehetetlen csak úgy elmenni. Obama kétszer is feltűnik!
Egy hamis parfümmel bújtak ki a milliós szerződés alól. Az NFL-lel viszont saját magukat szívatták meg, de alaposan.
A suliban még nagyon pattanásos volt az énekesnő. Ez azért derült most ki, mert akné elleni krémet reklámoz.
A magyar modell esztétikájában semmi változás: bármit csinál, gyönyörű.
A bőrfehérítő-krém reklámok rendszerint alsóbbrendűnek ábrázolják a sötétebb bőrű embert, ez mostantól tilos.
Schiffer szerint ami állami cégek kommunikációja címén folyik húsz éve, az közönséges lopás.
Őszinte cégér Óbudán, csak bízunk benne, hogy a vezetékekkel jobban bánik, mint a ragasztószalaggal.
Itt egy zseniálisan sikerült Apple reklám-paródia az Ikeától, ami után ön is garantáltan szeretne egyet a 2015-ös katalógusukból.
A pontossággal reklámozzák a fél éve csúszó bringahálózatot.
Közös parfümreklámban szerepelnek.
2,2 milliárdot költünk fogyasztószerekre évente.
Fiatalokat céloz meg a pezsgőt népszerűsítő kampány.
A főnökkel nem szabad cicázni! Ez a legfőbb mondanivalója a reklámsorozatnak.
Fontos, hogy egy reklám figyelemfelkeltő legyen, de némelyik egyenesen ijesztőre sikerült.
Az Auditól nem újdonság a jópofa hirdetés. Most is meglátták a kínálkozó alkalmat, hát lecsaptak.
Parfümjét reklámozza egy esőerdőben, a testére vízcseppek hullanak. Tényleg jól néz ki. Videó.
A fotón van minden, ami kell: szépség, bringa, kiskutya.
Mondhatnánk, hogy micsoda újítás ez a pánt nélküli sportmelltartó, de valószínűleg már ezt se olvassa épp.
Charlotte Rampling 68 évesen lett reklámarc. Különleges szépsége ma is inspiráló.
Aranyos. Bár ha már ennyire erőltetik benne azt a szegény hegedűst, akkor a zenében legalább egy vonásnyi lehetne belőle.
Három perccel több reklámot néztünk idén, mint tavaly, mert közel öt órát bámuljuk a tévét.
Negyven milliárd forintnyi állami hirdetési pénz elosztásának központosításával, eddig bejáratott csatornák felszámolásával a kormány az eddig neki kedves lapoknak és vállalkozóknak is nekimegy.
Misty Copeland megindító reklámja nagyon terjed.
A ruhamárkák kreatívjainak nem jut semmi új eszébe, mert már a szex is unalmas.
Látszik, a taurint is túl lehet adagolni.
A modell ráadásul félmeztelenül fetreng, és olyan hangon szól hozzánk, amit soha nem felejtünk már el.
A tévénézési szokások változásával a poénkodó és tényközlő reklámok ideje lejárt, a reklámszakemberek azt akarják, hogy bőgjünk. De miért?
És az Apple Sirijének jut a buta liba szerepe, míg Cortana játssza a mindentudó okos nőt.
David Duchovnyt szétszedik az internetezők és a sajtó, mert oroszbarát sörreklámban szerepelt.
A nőknek szóló reklámok régen gyakran érdekesre sikeredtek.
A nőknek szóló reklámok régen gyakran érdekesre sikeredtek.
Felháborítja, hogy mennyire tárgyiasítják a nőket a reklámokban? Nézze meg, mi történik, ha férfiakkal helyettesítik őket.
Van, akivel mindent el lehet adni: szar ételt és egészségtelen gyorskaját is.
Elég egy YouTube-ra feltöltött videó, és egy kis szerencsével bármilyen hülye milliós nézettségeket tud elérni, majd a reklámokkal több raklap pénzt keresni – tartja az online népi bölcsesség. Utánajártunk, mi igaz ebből.
Űr-Messi küzd az idegenekkel és meztelen emberek táncolnak az utcán az amerikai Adweek toplistáján.
A tábla elég vicceskedő, de a poén mögött azért érezni a szomorú valóságot.
A pornóproducer blogot indít, ebből az alkalomból jelentkezőket keres, akik kávéznának, beszélgetnének vele.
A Dolce and Gabbana fotózta a színésznőt, aki fekete-fehér pöttyös, szűk ruhában pózolt. Videó.
Ha ön erre azonnal rávágja, hogy "ja, kisgyerek, meg kutya", mi hozzátesszük, hogy "...meg citrom és gombafelhő". És persze a Maslow-piramis kiváló ismerete.
Rázúdult a népharag egy gyerekruházati cégre, miután elég szerencsétlenül sült el a legutóbbi reklámjuk.
Christiano Ronaldo és David Beckham helyett átlag angol férfiak bújtak a menő alsógatyákba.