Szigorúan egy pohárkával!
Hamilton nem bulizta szét magát, csak a főnöke. A kétszeres világbajnok már a következő évre gondol.
Hamilton nem bulizta szét magát, csak a főnöke. A kétszeres világbajnok már a következő évre gondol.
Valószínűleg az F1 leggyorsabb, de legbonyolultabb embere lett a világbajnok. Hat évet várt, hogy újra összejöjjön neki, de ahogy a helyzet áll, könnyen lehet, a következőre nem fog ennyit. 29 évesen mindent elért, amiről gyerekként álmodott.
Miről is szól valójában az abu-dzabi Forma-1?
Győzelemmel szerezte meg második vb-címét az angol Abu-Dzabiban. Rosberg Mercedese elfogyott, lelasssult, pontot sem szerzett. A Merci mindent vitt idén.
11. pole-ját szerezte idén a német az abu-dzabi időmérőn.
A németnek 10, Hamiltonnak 7 pole-ja volt eddig idén, jöhet az utolsó harc a nagyon fontos első helyért. Kövesse az abu-dzabi időmérőt élőben!
A Mercik egy másodperccel mindenki előtt, de a német tempója Hamiltonhoz képest is brutális.
A duplapont miatt Rosberg még mindig sakkban tartja az angolt, és könnyen lehet, hogy végül ez lesz a Forma-1 leghírhedtebb éve. Vasárnap, Abu-Dzabiban minden kiderül.
De arra is megvan a két jelölt. A jövő évi pilótalista.
Az S osztály legnagyobb és legelegánsabb változatát leplezték le Los Angelesben.
Mindegy, hogy tetszik-e vagy sem, hogy kell-e vagy sem, ha beleülsz, elvesztél.
De addig még egy rémálom várhat a Merci-főnökre.
30 éve egy pontnyin sem múlt a vb.
Már nem elég a ledes fényszóró, az sem, ha elég okos. Sok-sok led kell, az a jó.
Kölcsönösen növekedhetnek az eladások, ha bővül az AMG-szalonok kínálata?
A Merci idén kötheti az ebet a karóhoz, de a Ferrari és a Renault egy év múlva kamatostul vághat vissza.
A gyáriak megpróbálják kibogozni a számunkra a kibogozhatatlant, hogy mit jelentenek a típusjelzés-betűkombinációik.
A netes óriáscég már nem csak a levelezőkliensünkön és az okostelefonunkon keresztül gyűjthet adatokat rólunk, de az autónkban is.
Így is, úgy is az utolsó futamon dőlne el a vb a német brazil győzelme után. Az angol pördüléssel is megszorította. Massa remek harmadik otthon.
Rosbergé a pole, idén tizedszer, Brazíliában, végre izgalmas időmérőn.
A Jaguar nagyon ötletes reklámmal fricskázza meg a német prémiumgyártókat.
Pálfordulása a Brazil GP-n derült ki.
Spában betelt a pohár, az angol kiásta a csatabárdot.
Egyszerre mutat új stílust és kostolgat új kategóriát a legújabb G sorozatú Mercedes.
Tragédia lesz, ha nem Hamilton nyeri a vb-t.
A Ford bekeményít, és felvirágoztatná a Lincolnt. Sokba kerül majd, de vajon megéri?
A 3. edzés is az övé, Rosberget is durván veri.
Most már biztos, hogy a Daimler birodalom része lesz az MV Agusta.
A vb-elsőt szembesítették a duplázós szabállyal.
A Hamilton-Rosberg ütközés óta a győzelmek: 4-0. Véletlen?
Presztízs-okokból mindenképp megtartják a V12-es motort, és ennek érdekében bármit megtesznek.
Meg az Audi és a Mercedes is. A Tesla után futnak, de túl hamar nem érik utol: 2017-ben jön az első.
Ecclestone elmondta, hogyan működne, egyszerűnek tűnik, de nagyon bonyolult.
G-nosaur névre hallgat az átdolgozott Mercedes terepjáró. Találó a név, tényleg egy szörny.
Most már biztos, hogy a Mercedes S osztály csúcsmodelljének ismét Maybach lesz a neve, igaz, kisebb lesz, mint korábbi névrokonai.
De akkor mi is az a Fekete Cápa? Megérkezett a Dartz legújabb páncélos agymenése.
Formájában közelebb áll egy Priushoz, mint bármihez, ami Mercedes. Talán a VW XL1-re reagálnak vele.
Eszméletlen csúcsszámok, nem csoda, hogy nyernek.
Ilyen Mercedes nincs is. De mégis, hiszen beleültem, elájultam, megtekertem. És nagyon-nagyon Mercedes.
Hamilton és Rosberg megnyerte a csapat-vb-t.
A kis angol sportkocsigyár nagyon nem jó befektetés manapság: minden autón 3,8 milliónak megfelelő összeget buknak.
Huszonhat év alatt 215 országban járt, és 890 ezer kilométert ment az öreg G osztály, az eredeti motorjával.
Ezt mondta ő. És hogy a választása nyilvánvaló lesz.
A két Mercinek nagyon ment eddig, de a Williams meglepheti őket. Élőben az időmérő Szocsiból.
Elszíneződve nincsen, csak a kezemet nem szívesen hagynám rajta.
Ez lett a veszte a Ferrarinál. Hamilton a kulcs.
Egyértelműen ez derül ki a BMW és a Mercedes legutóbbi lépéseiből: egyszerűsítenék a vevőik dolgát.
Az új kétüléses über-Mercedes csak 37 millióba kerül, negyedannyiba mint anno egy SLR, persze nagyon erős és a csajok is imádják.
A Daimler AG. vezérigazgatója azt is elmondta, miért nem vásárolják meg a brit sportkocsigyártót.
A Sutil kocsiját mentő traktorba csúszott bele a Marussia. A futamot azonnal leintették, Hamilton nyert.
Egyelőre GLB néven emlegetik a marcona külsejű gépet, amely a G osztály stílusát és a B osztály tágasságát ötvözheti.
Hamiltont tényleg hívhatja egy másik csapat.
Két év alatt ennyi autót raktak össze Kecskeméten.
A három fiatalt több mint egy tucat autó ellopásával gyanúsítják, de nagyobb bajba is kerülhetnek.
Csoda, ha a Ferrarinál marad.
Kétféle változat készül, az erősebbik 500 lóerő feletti teljesítménnyel.
Magnussent még jobban megviselte Szingapúr, ivóvize szinte felforrt, kezén át próbálta hűteni magát.