Már csak 41 millió a Maybach
Hiába a legnagyobb Mercedes, a Maybach feliratos S osztály olcsóbb, mint korábbi névrokonai.
Hiába a legnagyobb Mercedes, a Maybach feliratos S osztály olcsóbb, mint korábbi névrokonai.
Kevesebb mint kétezer készült belőle, ezek közül az egyik most eladó. Persze méregdrágán.
GLE Coupénak hívják a bogárhátú Mercedes szabadidő-autót, amivel megpróbálnak részt harapni a BMW uralta terep-kupé piacból.
A Red Bullnál máris kongatják a vészharangot.
Az olaszok találtak egy rést a motorszabályzatban.
2015-ben tizenegy kisebb-nagyobb bemutatóra készül a Mercedes – legalábbis erre utal a kiszivárgott prezentációs oldal.
A gyár másfél millió autót adott el novemberig. Ezzel már biztosan verik az előző évet.
Borzalmakat, szenvedést és kínt vizionáltunk. És majdnem igazunk lett. De csak majdnem!
Ön szerint biztonságosan használható egy ilyen korú szett ebben a téli szezonban vagy újat kellene vásárolni?
A gyári lökésgátlók alkalmasak lesznek a megnövekedett erő csillapítására?
A Forma-1-es győzelmet ünneplik a németek, Hamilton és Rosberg is besegített.
Parázs viták az év utolsó(?) adásában. Síró Alonso, kínlódó Vettel és nevető Mercedes?
AMG Sport néven érkeznek a visszafogottabb tuning-modellek, az első a C osztályon alapul majd.
Lauda vb-címet ígért Hamiltonnak, de nem emiatt ment a Mercihez.
Hamilton nem bulizta szét magát, csak a főnöke. A kétszeres világbajnok már a következő évre gondol.
Valószínűleg az F1 leggyorsabb, de legbonyolultabb embere lett a világbajnok. Hat évet várt, hogy újra összejöjjön neki, de ahogy a helyzet áll, könnyen lehet, a következőre nem fog ennyit. 29 évesen mindent elért, amiről gyerekként álmodott.
Miről is szól valójában az abu-dzabi Forma-1?
Győzelemmel szerezte meg második vb-címét az angol Abu-Dzabiban. Rosberg Mercedese elfogyott, lelasssult, pontot sem szerzett. A Merci mindent vitt idén.
11. pole-ját szerezte idén a német az abu-dzabi időmérőn.
A németnek 10, Hamiltonnak 7 pole-ja volt eddig idén, jöhet az utolsó harc a nagyon fontos első helyért. Kövesse az abu-dzabi időmérőt élőben!
A Mercik egy másodperccel mindenki előtt, de a német tempója Hamiltonhoz képest is brutális.
A duplapont miatt Rosberg még mindig sakkban tartja az angolt, és könnyen lehet, hogy végül ez lesz a Forma-1 leghírhedtebb éve. Vasárnap, Abu-Dzabiban minden kiderül.
De arra is megvan a két jelölt. A jövő évi pilótalista.
Az S osztály legnagyobb és legelegánsabb változatát leplezték le Los Angelesben.
Mindegy, hogy tetszik-e vagy sem, hogy kell-e vagy sem, ha beleülsz, elvesztél.
De addig még egy rémálom várhat a Merci-főnökre.
30 éve egy pontnyin sem múlt a vb.
Már nem elég a ledes fényszóró, az sem, ha elég okos. Sok-sok led kell, az a jó.
Kölcsönösen növekedhetnek az eladások, ha bővül az AMG-szalonok kínálata?
A Merci idén kötheti az ebet a karóhoz, de a Ferrari és a Renault egy év múlva kamatostul vághat vissza.
A gyáriak megpróbálják kibogozni a számunkra a kibogozhatatlant, hogy mit jelentenek a típusjelzés-betűkombinációik.
A netes óriáscég már nem csak a levelezőkliensünkön és az okostelefonunkon keresztül gyűjthet adatokat rólunk, de az autónkban is.
Így is, úgy is az utolsó futamon dőlne el a vb a német brazil győzelme után. Az angol pördüléssel is megszorította. Massa remek harmadik otthon.
Rosbergé a pole, idén tizedszer, Brazíliában, végre izgalmas időmérőn.
A Jaguar nagyon ötletes reklámmal fricskázza meg a német prémiumgyártókat.
Pálfordulása a Brazil GP-n derült ki.
Spában betelt a pohár, az angol kiásta a csatabárdot.
Egyszerre mutat új stílust és kostolgat új kategóriát a legújabb G sorozatú Mercedes.
Tragédia lesz, ha nem Hamilton nyeri a vb-t.
A Ford bekeményít, és felvirágoztatná a Lincolnt. Sokba kerül majd, de vajon megéri?
A 3. edzés is az övé, Rosberget is durván veri.
Most már biztos, hogy a Daimler birodalom része lesz az MV Agusta.
A vb-elsőt szembesítették a duplázós szabállyal.
A Hamilton-Rosberg ütközés óta a győzelmek: 4-0. Véletlen?
Presztízs-okokból mindenképp megtartják a V12-es motort, és ennek érdekében bármit megtesznek.
Meg az Audi és a Mercedes is. A Tesla után futnak, de túl hamar nem érik utol: 2017-ben jön az első.
Ecclestone elmondta, hogyan működne, egyszerűnek tűnik, de nagyon bonyolult.
G-nosaur névre hallgat az átdolgozott Mercedes terepjáró. Találó a név, tényleg egy szörny.
Most már biztos, hogy a Mercedes S osztály csúcsmodelljének ismét Maybach lesz a neve, igaz, kisebb lesz, mint korábbi névrokonai.
De akkor mi is az a Fekete Cápa? Megérkezett a Dartz legújabb páncélos agymenése.
Formájában közelebb áll egy Priushoz, mint bármihez, ami Mercedes. Talán a VW XL1-re reagálnak vele.
Eszméletlen csúcsszámok, nem csoda, hogy nyernek.
Ilyen Mercedes nincs is. De mégis, hiszen beleültem, elájultam, megtekertem. És nagyon-nagyon Mercedes.
Hamilton és Rosberg megnyerte a csapat-vb-t.
A kis angol sportkocsigyár nagyon nem jó befektetés manapság: minden autón 3,8 milliónak megfelelő összeget buknak.
Huszonhat év alatt 215 országban járt, és 890 ezer kilométert ment az öreg G osztály, az eredeti motorjával.
Ezt mondta ő. És hogy a választása nyilvánvaló lesz.