Olga, Liliána
19 °C
30 °C
Mindeközben ma
új poszt érkezett, kattintson a megtekintéshez!
  • Vannak ezek az egypercesek, amiket néha két meeting közt írok a Facebookra, és amik alatt általában a barátaim hőzöngenek, hogy ebből egy szó sem igaz, meg elmész te a picsába a mágikus realizmussal, ne hazudd már részeg angol legénybúcsusokkal zsúfolt, varázslatos világnak a Kazinczy utcát. Mert ugye részeg britekkel tényleg tele van, de nincs abban semmi varázslatos. Aztán néha szembejön az élet, vagy inkább a halál. Mint például pár éve, amikor egy rokonom halt meg, vagy most, amikor még egyszer, utoljára utaztam egyet az Uberrel.

    Uber Riders.png
  • Hát nem lennénk az oszlop helyében, ami apró kis darabkákra robbant szét a villámcsapásól!

  • Warrennek hívják, és – mint bármelyik gyerek – nagyon szeret szaladgálni. Akár kutyusokkal és a gondozóival is.

  • Teherautókról dobáltak dinnyét a termelők a budaörsi Tesco épülete elé szerdán, hogy ezzel is tiltakozzanak az áruházlánc árpolitikája ellen, mert a Tesco túlzottan alacsony akciós árai lenyomják a felvásárlási árakat. A Tesco azt mondja, az akcióban a már korábban felvásárolt túlkészletet értékesíti néhány áruház, és a cégnek nem célja az árak lenyomása - írja az MTI.

    A rendőrség szerint a békésen induló demonstráció résztvevői eltértek a napirendi ponttól, úgy, hogy azt a rendezvény szervezőjével nem egyeztették.

    A szervező a demonstráció menetét nem tudta a napirendi pont szerint megtartani, mert a résztvevők közül először egy, majd még két személy szabálysértést követett el. Feljelentést tettek ellenük, és egy embert előállítottak, mivel a szabálysértést a rendőrök felszólítása ellenére tovább folytatta, és nem engedelmeskedett.

    Oravecz Tamás, a Dinnyetermelők Országos Egyesületének elnöke szerint az áruházlánc hétfőn kilónkénti 49 forintos dinnyeakciót hirdetett, ami 20-25 forintos felvásárlási árat generál, és ezzel súlyos veszteséget okoz a szezon közepén az ágazatnak.

    Az áruházlánc az öt éve tartó agrárkormányzati fogyasztásélénkítő és kóstoltató akciókban sem vesz részt, és további problémának tartotta, hogy a Tesco "tönkreteszi az exportpiacokat" az interneten is terjedő árcédulával, miszerint bruttó 15 centért árulják a dinnyét Magyarországon.

    Oravecz Tamás elmondta: az áruházlánc ugyan 79 forintra emelte a magyar dinnye kilónként árát, de a szövetség szerint 100 forintos kilónkénti fogyasztói ár lenne elfogadható.

    Az elnök azt sem tartotta ésszerűnek, hogy az áruházlánc szavatosság előtti készletkisöpréssel indokolta az alacsony árat.

    A Tesco azt állítja, hogy a görögdinnye-kampány célja a választék népszerűsítése, hogy vásárlók megismerjék a jobb beltartalmú, fekete héjú, magszegény, sárgahúsú és mini görögdinnyéket.