
Duplázásra készül a djuice
Újabb hatásos imidzsépítő filmmel jelentkezett a fiatalokat megcélzó djuice. Biró Balázs üzletágvezető a hétfői sajtótájékoztatón elmondta, hogy a Telenorból kivált márkának most 400 ezer előfizetője van, amit három év alatt meg akarnak duplázni.
Az előfizetők száma nem változott azóta, hogy a djuice áprilisban kivált a Telenorból, és áthelyezte székhelyét a Nyugati pályaudvar mellé. Ugyanakkor 70 ezer előfizető lecserélődött, ami azért fontos, mert ezek az ügyfelek már biztosan passzolnak a márka új imidzséhez. A korábbi előfizetők közt vannak nagymamakorúak is, de áprilistól már csak a 15-26 évesek köthetnek új előfizetést.
A djuice csapata kutatásokkal próbál ötleteket szerezni ahhoz, hogy miként fejlesszék tovább a szolgáltatásaikat, és a fiataloknak nemcsak a szokásos üzleti kérdéseket teszik fel (milyen telefont vennének, mennyit költenek távközlési szolgáltatásokra), hanem az életmódjukat is kutatják. Így többek között kiderült, hogy az egyetemisták ötöde ma már másik egyetemet választana, és hogy a fiatalok sokat adnak a kinézetükre: majdnem 40 százalékuk azért sportol, hogy jobban nézzen ki.
Biró Balázs azt mondta, ők akarnak lenni az a vállalat, amely - az államhoz hasonlóan - diákkedvezményt biztosít bizonyos szolgáltatásokhoz. A djuice kedvezményrendszere nagyjából úgy működik, mint a magazinok kuponfüzetei, tehát aki vásárol előfizetést, az kedvezményesen vehet ruhát bizonyos boltokban.
A mobilcég azzal akarja megkülönböztetni magát, hogy nem a lebeszélt percek és elküldött sms-ek után adnak kedvezménypontokat, hanem a náluk felmutatott bizonyítványra, egyetemi diplomára vagy sporttagságira is. Tehát nem kizárólag vásárlásra buzdítják a diákokat, akik általában kevés ösztöndíjból és szülői támogatásból tartják fenn magukat.

Rovataink a Facebookon