82 találat az Indexről, és a környékéről.
A Yokohama kéri őket.
Nagyobb a gond az autók gumiabroncsaival, mint korábban gondolták.
Fittyet hánynak a dél-koreai gumiabroncsgyártók arra, hogy a villanyautók iránti kereslet növekedése veszített lendületéből.
2023. december 16., 10:51
Volt olyan pillanat, amikor kényszerből egyszerre nyolc autó vesztegelt a veszélyes szakasz mellett.
Sokan nem végzik el ezt az ellenőrzést, pedig egy balesetnél számottevő jelentősége lehet.
Két méretkategóriában hét, illetve négy gumi kapott jó osztályzatot a német autóklubtól. A forintosított árak 41 ezertől 65 ezerig terjednek.
Mélyen a zsebébe nyúlhat mindenki.
A szakértő azt is elárulta, bízzunk-e a használt gumiabroncsban.
2022. december 12., 11:20
A tesztek rengeteg szempontot néznek a zajtól a kopásig. De mi van, ha valakit csak az érdekel, hogyan tapad? Segítünk.
2022. november 21., 06:03
Az alap Golf is 4,6 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra azon a próbapályán, ahol az a kérdés, milyen féktávon tud megállni. A mutatványt 1600 LE támogatja.
2022. november 14., 12:38
Még mindig számos mítosz és mendemonda kering a köztudatban a gumiabroncsokról. A szakértő megmondja az igazat.
2022. november 14., 12:25
Egy véleményen vannak a szakértők.
2022. november 11., 06:26
Nem érdemes túl sokáig várni, mert még csak hó sem kell ahhoz, hogy egy nyári gumi életveszélyes legyen az őszi-téli utakon.
Megéri kétszer annyit fizetni valamiért, ami az adatai alapján semmivel nem tud többet feleannyiba kerülőnél? Kipróbáltuk, hogy megadhassuk a választ.
A beruházás 2023 elején kezdődik.
A legtöbb téli gumi idén is megfelelt a célnak, de vannak, amelyeket nagy ívben kerülni kell.
2022. augusztus 12., 20:01
A Technológiai és Ipari Minisztérium fontos részletre hívta fel a figyelmet.
Ha mákod van, csak a drágulással szembesülsz, nem a készlethiánnyal. Egy biztos: belátható időn belül nem lesz olcsóbb.
Elöl Michelinekkel, hátul Continentalokkal szerelték a Model X Plaidet.
Kisautók, kompaktok és SUV-ok abroncsait vizsgálták idén, nagy bukás nem volt, de meglepetések igen.
A négy évszakos gumi örök vitatéma: ez a tökéletes megoldás, vagy semmire sem jó?
A Mitas becslései szerint öt-tíz százalékot kell rádobni az árakra a nyersanyaghiány miatt.
Jó hír viszont, hogy 34-ből csak ez a kettő bukott meg. De vannak azért nagy különbségek a többiek között is.
2021. szeptember 29., 17:41
Évi 200 millió, kidobásra ítélt gumit spórolnának meg a kevésbé sérülékeny konstrukcióval.
2021. augusztus 5., 16:02
Az óriási gumihegyen több mint hétmillió abroncsot raktak le, ezek égnek most.
Miért tapad? Miért csúszik meg? Egy kis középsulis fizika az egész.
A NASA Mars-járók technikája hamarosan kapható lesz a bolygónkon is.
Robin Hoodok garázdálkodnak a Genfi-tó partján.
2020. november 17., 10:52
2020. augusztus 25., 06:05
Sokan semmibe se nézik, mások pazarlásnak gondolnak minden egyéb megoldást. Csak a kompromisszum tűnik biztosnak.
Egy adott mintázaton belül is lehetnek különbségek, ha eltér a szélesség vagy a magasság. Szerencsére tesztből sem csak egyféle van.
A nagy nevek mellé idén két kategóriában is felzárkózott egy-két kevésbé ismert márka. Itt a friss nyárigumiteszt.
Három egyszerű lépés, és minimális odafigyelés. Ezek azok.
A furgonok és kisbuszok jellemző méretében legalábbis ezt mutatja a teszt. Kisautóknál és kompaktoknál jobb a helyzet.
Úgy látták, nőtt a kereslet a 300-as és 400-as sportmotorok iránt.
Attól, hogy sokba kerül, még nem biztos, hogy jó is. És egyáltalán: téli legyen vagy négyévszakos?
Mindenki tudja a tutit, mindenkinek van egy biztos tippje, de az indoklásból kitűnik, hogy sokan nincsenek tisztában vele, hogy miért jó nekik az a gumiabroncs, és miért nem lesz jó a havernak.
Sokáig azt tartották, hogy bár olcsó megoldás, valójában sem télen, sem nyáron nem elég jók a négyévszakos abroncsok. De mi az igazság?
A robogó enyhén tuningolt, városi ingázásra használom.
2018.01.30. 13:31 Módosítva: 2018-02-02 12:59:40
Számos balesetet okozhatott a G159-es mintázat: egyszerűen nem volt jó arra, amire használták.
2017. november 13., 07:17
A munkaerőhiány már a szerelőket is elérte.
Lépcsőmászó és mágneses gumiabroncsot is mutattak a Frankfurti Autószalonon.
Egyszer láttam, de az se az volt – leginkább így lehetne leírni ezt a borzalmat.
Addig jó egy gumiabroncs, amíg a polcon van, legalábbis a gumis szerint. A tesztek során kiderült, hogy a jó gumi használtan sem rossz, sőt: akár rövidebb lehet vele a fékút.
Az autósok többsége tudja, mennyi a minimális profilmélység, sokan mégsem cserélik a kopott gumit.
...ekkor az ember beverte a szöget a gumiba, majd kihúzta, és mentünk tovább. Defekt nincs, amíg gumi a gumi, nem kell javítani.
2015.08.01. 11:57 Módosítva: 2015-09-20 00:20:45
Az új tömör bringagumiba egy csavart is betekerhetünk büntetlenül, ráadásul könnyebb, mint a hagyományos külső-belső kombó. Na de kinek éri meg? Kipróbáltuk, minden titkot elárulunk.
Az autó könyve amúgy a sima verziót írja elő.
A keréknyomás mindig attól függ, milyen autóra kerül az a kerék.
Égetjük a pénzt, ha nem figyeljük árgus szemekkel a guminyomást? Megmértük.
Hihetetlen dolgokat tudtunk meg a Goodyear fejlesztőközpontjában. Ki gondolta volna, hogy csak azért fekete a gumi, mert azt szoktuk meg?
2014. szeptember 25., 11:34
Létezik-e olyan gyári új gumiabroncs, aminek nincs a futófelületén szőr?
Nem volt jelölve, hol volt a gumi, honnan tudhatom?
Az évtized találmánya nálam a gumikukac. Nem kell gép, nem kell defektjavító spray, csak pár perc, és befoltozzuk a lyukas gumit.
...miután elfogyott belőle a levegő, akkor is ugyanúgy hajtasz tovább.
2013. november 23., 13:04
Bizonyos megoldások annyira beváltak az idők során, hogy a legtöbben nem is gondoljuk, hogy van más lehetőség is. A Polarisról ez nem mondható el.
2013. november 19., 15:07
Kétezer autó gumijainak állapotát ellenőrzik kedden szúrópróbaszerűen a rendőrök.