48 találat az Indexről, és a környékéről.
Akár 500 darab buszt is összeszerelhetnek a komáromi BYD üzemben a belga De Lijn közlekedési vállalat részére.
Minden érintett próbálja kitörölni emlékezetéből az elfuserált magyar buszt. A szlovákok viszont megint gyártani szeretnék a típust.
2023.11.28. 06:05 Módosítva: 2023-11-30 14:07:26
Már nem kiemelt prioritás az autóbuszgyártás, ezért a jövőben az Ikarus típusok, ahogy az új midi is, már teljes egészében Kínában készülnének.
Megtörtént a nagy bejelentés.
A típus, ami elhozta az Ikarus Karosszéria- és járműgyár sikerét, de sírba is tette a magyar autóbuszgyártót.
A Credobus Econell 18 Next világújdonságnak számít.
Mintegy 8500 autóbusz van üzemben, az átlagéletkor a 14 évet is meghaladja.
2021. szeptember 28., 18:46
Magyar fejlesztés Mercedes-Benz-alapokra.
2021.09.14. 06:00 Módosítva: 2021-09-14 20:14:15
Vinnék az egyszer magasan szárnyaló márkanevet is.
Sport- és üzleti célú nyilvános polgári kisrepülőtér épül.
A ráckevei Goldi Mobilitynál elektromos buszokon is dolgoznak.
Két hétig állt csak az ITK, újra elkezdték gyártani a Mercedes-Benz Reform buszokat.
A szakszövetség szerint ezen a területen is jöhet a keleti nyitás.
2018. augusztus 7., 06:33
A helyzet ugyanaz, mint a magyar fociban: támogatás van, eredmény nincs.
Az olajipari cég lett az ITK Holding többségi tulajdonosa, így Budapesten és Debrecenben 200 közlekedő busz lett Hernádiéké.
A cég csődvédelmet kért, a kormány most a stratégiailag kiemelt cégek közé emelte.
A buszgyártó arra kéri a kormányt, minősítse stratégiailag kiemelt céggé a régóta pénzügyi nehézségekkel küzdő céget.
Két Facebook-bejegyzés, ami tökéletesen megmagyarázza, miért szív a főváros évek óta a buszokkal.
2017.12.26. 16:04 Módosítva: 2017-12-27 15:40:27
Mutatunk 15 kevéssé ismert prototípust a magyar buszgyártás hőskorából, amik sosem kerültek sorozatgyártásba. Vigyázat, nosztalgia-túladagolás!
2017. december 15., 13:08
Egykori Ikarus-dolgozók segítségével fejlesztették ki a Mercedes-ITK REFORM 500 LE típusú városi autóbuszt.
2017. szeptember 22., 08:00
A honvédelmi minisztérium menti meg Széles Gábor gyárát, amely 100 új buszt rendelt a hadseregnek.
A Széles Gábor-féle, és a másik Ikarus néven futó buszos cég is nagy üzleteknek néz elébe.
2016. november 11., 06:42
Évek óta kapnak az államtól különféle támogatásokat a hazai buszgyárak. Elég-e ez a támogatás, és mit értek el ezzel a magyar gyártók?
2016. szeptember 27., 08:17
Kitolták a piacnyitás határidejét: az intézkedés célja a magyar buszgyártók helyzetbehozása lehet.
A világ egyik legnagyobb elektromos buszokat gyártó cége nyithat összeszerelő üzemet Magyarországon.
Évente 1200 buszt cserélünk le majd magyar buszra, ehhez van gyártó is, és finanszírozási háttér is, legalábbis a cselekvési program szerint.
2016.05.19. 09:47 Módosítva: 2017-05-22 07:38:07
A Lázár János Miniszterelnökséget vezető miniszter által beharangozott buszprogramhoz pár dolog hibádzik: elég busz, elég gyártó és elég nagy piac.
Mintagyárakat épít majd a kormány, ahol megmutatják a kisvállalkozóknak, hogyan kell fejleszteni.
Előálltak a farbával: nemzeti buszstratégia készült, a fővárosnak ezért kellene szolgáltatásba adni a metrópótlást a 3-as metró felújítása idejére.
Kész buszra írták a busztendert, bosszúsak a magyar gyártók. 55 készült tavaly, bezzeg régen.
2013. november 15., 14:58
A NABI-t török családi vállalkozás vette át, főképp mivel ott tudnak kompozit műanyaggal is bánni.
2013. november 15., 08:49
Brazília helyett választották Somogy megyét. A volt NABI-sok szélerőmű-lapátokat gyártanának.
2013. szeptember 30., 08:41
Elektromos és olyan, mint egy hatalmas lego, Belgiumban mutatják be.
Több mint 170-en dolgoztak a gyárban.
A következő években több ezer buszt vehetnek az állami Volán-társaságok. A nagyrészt állami Rába most állapodott meg a Volvóval közös buszgyártásról. A többiek félnek, hogy az állam kiügyeskedi a házon belüli beszerzést.
Több helyen már áll a termelés. Késik a megmentőként várt Volán-tender, bár a hazai buszok elavultak.
Egy floridai megye még 49 buszt rendelt a kaposvári gyárból, ahonnan tavaly 2 buszt adtak el itthon.
Ha vesz az állam, gondba lehet a legnagyobb hazai buszgyártó.
A magyarországi autóbuszgyártás akár 3000 munkahely megteremtését, megőrzését teszi lehetővé.
150 buszra kapott megrendelést Los Angelesből a NABI, összesen 20 millió dollárért.
Los Angelesbe kevesebb busz kell, 60 embertől válnak meg a kaposvári gyárban.
Harminc éve Magyarország volt a világ legnagyobb autóbusz-exportőre, még Hawaiiban is Ikarus járt.
A Kravtex 19 méteres új busza 180 utast tud szállítani, Győrbe adják el az első darabokat belőlük.
A nyugati buszoknál 30-40 százalékkal olcsóbb lesz a négy típusból álló buszcsalád.
A háromajtós, szinte csak magyar alkatrészekből álló buszcsalád első darabja őszre készül el.
A hazai piac mellett a volt szovjet tagállamokba és Észak-Afrikába exportálnák az új buszokat.