198 találat az Indexről, és a környékéről.
A frissített Mercedes V osztály olyasmiket is tud, hogy még egy S osztály is irigykedve ráncolja a LED-fényszóróit.
A modell a 24 órás rekordkísérlet során 3 716 kilométert tett meg.
A kétliteres turbómotor 250 lóerőt tud.
Nem mindenkit feszélyez egy 38 milliós nyitott tetős Mercedes, az én vérem sűrű a kabriózáshoz Magyarországon.
A később karbonsemleges módon üzemelő létesítmény az értékes nyersanyagok 96 százalékát képes kinyerni a használhatatlan akkumulátorokból.
Nyomokban tartalmazza a koncepcióautó jegyeit.
Az alapoktól tervezték újra az elektromos G-osztály technikáját, hogy a maximumot hozzák ki a V8-assal párhuzamosan kínált meghajtásból.
Az öreg német prémium nem viselte jól a száguldást.
A gyenge eladások mellett probléma a plusz gyártási és fejlesztési költség.
Két rangos díjat is kiosztottak a hannoveri IAA Transportation kiállításon.
Egy ideje már nyílt titok, hogy az EQ modellek nem a Mercedes elvárásainak megfelelően fogynak.
Autók, amik jól titkolják, hogy V8-as rotyog a motortérben. Ritkák és nem is olcsók, viszont belesimulnak az utcaképbe.
Egy hétig éltem együtt a villany Sprinterrel a Szigeten.
A modell alapja egy "mezei" SL63 AMG, amit kívül-belül rengeteg exkluzív Maybach kiegészítővel és részlettel dobtak fel.
Fontos fejezet veszi kezdetét: új iparági mérce születik, kínai sebességgel.
Tavaly a hármas, idén pedig a négyes szintet tesztelhetik.
Sorozatunk folytatásából kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
A hibrid hajtásláncot is továbbfejlesztik.
A jegyzetfüzet melegen ajánlott hozzá.
A sofőrt még a defektes kerekek sem állították meg: gyalog menekült tovább.
A dél-bajorországi bázisára, Weiler-Simmerbergbe, érkezett a magyar labdarúgó válogatott csapat busza.
A sajtóbemutatón és menetpróbán szerzett első benyomások alapján már érezni: a kupéhoz hasonlóan remekül sikerült.
Az élet rendesen átírta a terveket.
A saját megoldásukat részesítik előnyben.
Parkoló Parádéra készülve ismét behívtuk Imrét, a pilótát, hiszen van még gyönyörű Mercije onnan, ahonnan ez jött. Hibát viszont találtunk!
Bátaszéken fogták, a szálak mégis Németországig nyúlnak.
A BMW XM közvetlen riválisának szánják.
Az SL kupé változata csak formai elemeiben emlékeztet a 911-esre, felépítésével saját feje után megy, hogy mindenki másét elcsavarja.
A hátsó ülések párnái is fejlődtek!
A hatóságok alaposan átvizsgálták a járműszerelvényt, majd jöttek a problémák.
A 2024-es és 2025-ös évre vonatkozóan egyoldalú bérfejlesztést hajt végre.
Bár a hátsó ülésfűtés viszonylag ritka extra az autókban, nem kifejezetten előnyös, ha az elektronika felgyújtja az ülést az utasok alatt.
Három és öt óra között.
Jól indul a kecskeméti Mercedes gyár dolgozóinak a március.
A csillagos márka szintet lépett az elektromobilitásban, és nem áll meg.
Az autót egy potenciálisan életveszélyes hiba miatt hívták vissza.
Egy 300 SL Roadster nagyon menő, de síléctartóval rajta annál inkább.
2024.01.29. 17:47 Módosítva: 2024-01-31 12:24:36
A svájci építőipari vállalat az első nagy megrendelője a Mercedes-Benz eActros 600-as villanykamionnak.
Prémiumautó-gyártóhoz prémium-munkaerő illik, bőven van is lehetőség a top német márkáknál.
2023. december 29., 06:13
Sok ikonikus modelltől veszünk búcsút 2024-ben.
2023. december 16., 16:30
Az új E-osztály úgy ötvözi a hagyományos német szedán nyugalmát a digitális funkciók garmadájával, hogy a vége egy mindenkit szórakoztató luxusmozi.
Bukott diák? Süllyedő hajó? Egy lelkiismeretesen karbantartott W220-as S-osztály 22 éves korában is király!
2023. november 30., 17:23
A vállalat egy új gyártóbázis kialakítását jelentette be Kecskeméten.
2023. november 16., 18:44
Hat generáció után is klasszikus autónak mondható az E osztály, még akkor is, ha ezt már vastagon elfedték különböző technikai vívmánnyokkal.
Az új kihívó neve: Audi RS4 Competition.
13 márka 13 legizgalmasabb modellje, amit bemutatnak a Japan Mobility Show-n.
Két különleges, limitált szériás Maybach modellel lett gazdagabb a Mercedes budapesti bemutatóterme.
Az Egyesült Államokban mindenképpen.
Az október 23-ai forradalom idején nagyon mást jelentett itthon az autózás, mint ma.
Hogy a konzervativizmus előny vagy hátrány, szubjektív. Csak sajnos ez még nem minden.
2023.10.18. 12:55 Módosítva: 2023-10-20 16:56:18
A gyártó tervei alapján a kecskeméti gyár főszerepet kap az elektromos átállásban, és ennek megfelelően fejlesztenek a területen.
A magyar telephelyre támaszkodik a konszern. Az Index az igazgatótanács elnökét kérdezte.
Tudja a Mercedes-Benz is, így a Euro NCAP-nél keményebben egymásnak eresztett egy EQA és egy EQS SUV-t. A kettő együtt alsóhangon öt tonna.
2023.09.28. 16:44 Módosítva: 2023-10-08 08:53:32
A Mercikben régen még vót' anyag. Bezzeg ma!
2023. szeptember 8., 17:55
Gondosan megépített, végül soha el nem készült prototípusok közül válogatunk. Te melyik kabrióban tudnád magad elképzelni?
2023. augusztus 26., 05:55
Makulátlan autó mellé zseniális sztorik arról, milyen volt Malév gépeken pilótaként repülni az elmúlt néhány évtizedben.
2023.08.22. 16:26 Módosítva: 2023-08-24 17:33:50
Nem SUV-val akarnak betörni az európai piacra.
2023. augusztus 14., 16:03
Aki lemond a V6-osról vagy a V8-asról, és plug-in hibrid hajtással nyit a villanyautózás felé, nem fogja megbánni, ha enged a méretekből is!
2023. augusztus 12., 09:29
Sokan vágyunk rá, de kevesen vagyunk olyan bátrak, hogy beleugorjunk egy kétes állapotú, korosodó luxusautóba. Dani nem félt semmitől.
2023. augusztus 12., 06:39
Nem mindenki hisz a klasszikus, kerek kormányban, összeállításunkban szögletes, aszimmetrikus, félretolható, sőt átlátszó változat is szerepel.