1652 találat az Indexről, és a környékéről.
Borzasztó nehezek és az instant nyomaték sem kíméli az abroncsokat.
A fellelhető tesztek nem mondják ki egyértelműen, hogy melyiket érdemes venni, csak azt, amit lát az ember.
A biztonság kedvéért vett még egyet, hogy Atlantában is legyen neki.
Álcázva tesztelik a Warner Brothers stúdió területén.
Sokak szerint sokkal értelmesebben is el lehetett volna költeni ennyi pénzt.
Üzent az app: a Tesla kész lett, csakhogy fizethetek, a garancia erre a hibára pont nem vonatkozik.
Az eredmények bizonyítják, hogy az egyes márkák megbízhatóságáról szóló közvélekedéseknek van alapja.
Változik a jogsiszerzés rendszere, hasít a magyar autó-egészségügy, finomodik a vámháború, a BMW lenyomta a Teslát Európában*, fogyatékkal vezetők.
Bővítik a portfoliót.
Áprilisban még bárki használhatta őket.
Néhányat már összetörtek az Egyesült Államokban, de ennyire szomorú példányt még nem láttunk.
Köztük a Sanghajból érkező Teslákra is.
A Semiért felelős részleg vezető pozícióját is meghirdették.
A július elég jól alakult a bajoroknak, viszont az elmúlt hét hónapban még mindig a Tesla dominálja a piacot.
De a Tesla is jól járt.
A baleset helyszínén 13 órán át oltották a járművet.
A döntés október elejéig, de tagállami szavazással akár öt évre is szólhat.
A Hyundai-csoport megelőzte az Egyesült Államok elektromosautó-piacán a Fordot és a General Motorst. A Tesla is megérzi a dél-koreai gyártó sikerét.
Kilencmillió forint - ennyibe került a vas, amit most az ország egyetlen márkaszervize rabul ejtett, és nem is enged szeptember közepéig.
Egyszer fent, egyszer lent. Válogatásunkban olyan márkák szerepelnek, amik akár többször is megjárták a piaci szamárlétrát.
Ramzan Kadirovnak annyira bejött a Tesla elektromos pickupja, hogy meghívta magához Elon Muskot Csecsenföldre.
Öt villanyautóval indultunk el Miskolc felé, hogy kiderítsük, melyik hogyan teljesíti a gyári értékeket.
Az autókat szándékosan tárolják itt annak ellenére, hogy ez nem a legoptimálisabb környezet erre a célra.
Az év első hét hónapjára vonatkozó toplistán három BYD, két Tesla szerepel. Helyet kapott még a Leaf, az iX3, az Enyaq és a Kona és az EX30
2024.08.14. 06:07 Módosítva: 2024-08-15 09:09:51
Lehet politikai véleménye szegénynek és gazdagnak, de természeténél fogva nem lehet az óriásvállalatoknak.
Szavazz a cikkben, hogy tetszik-e!
Nagyot bukott a Tesla, jól fogy a Golf és visszatért a király.
A Tesla nem reagált egyelőre.
Akik előre foglaltak, megkapták az autójukat, innentől szinte azonnal elérhető a Tesla monstruma.
Nem is akartam villanyautót! Toyota Rav4 volt a terv, vagy bármilyen hibrid a Prius után, de jött ex-Teslás Marci és bogarat ültetett a fülembe.
Vonzó árral támad a kicsit Tesla ellenfele.
Korábban már próbálkozott az amerikai cég a kínai piacon. Most megint nekifut. Közben a BYD is hasonlót tervez.
Kiderült, milyen problémáról van szó és mely modelleket érinti.
Az elnökválasztásra készülő politikus Elon Musk hatására szerette meg őket.
Egy felmérés alapján még mindig nagyon sokan állnának vissza belső égésű motoros autóra, de ez már javulás a korábbi évekhez képest.
Egy a hátuljáról, egy a belteréről.
Több mint 1,8 millió autót érint a visszahívás.
Vezetés közben nyílhatnak ki a motorháztetők.
Autónként 4 ezer dolláros – 1,4 milliós – megtakarítással számolnak.
Az autó a szárazföldön volt és éppen parkolt, amikor az incidens történt.
A biztonsági rendszerek azonban dolgoztak és az autóból szinte sérülés nélkül szállt ki a család.
2026-ra már a robot tömeggyártását tervezi.
Áttörést ért el a szárazelektródás akkutechnológia terén a Tesla.
Bár kijelentette, hogy egy jelöltnek sem segít, de a volt elnök elleni támadás fordulópontot hozhatott.
A piac megbüntette az autógyártót a késlekedésért.
A Model Y mellett már csaknem versenyképtelen lett a modell.
Visszatért a cég a mínuszból.
Nem is olyan nagyon drágán már egész kellemes kínálat érhető el.
Egy szlovákiai tóban szerette volna kipróbálni az egyik Cybertruck tulajdonos az elektromos pickup gázlóképességét.
2024.07.03. 18:20 Módosítva: 2024-07-06 09:57:34
Úgy fest, vége a mosolyszünetnek.
Tesla kontra BYD: az egyiknél plusz, a másiknál mínusz.
A rendszer mostmár meglepően emberi hibákat is vét.
Hiába a sok jó tulajdonsága, autóként számomra túl rideg, közlekedésre alkalmas kütyüként viszont nincs párja ezen a világon.
Kijött a legfrissebb lista.
A terület közvetlen közelében található a Tesla-ellenes tiltakozó tábor.
A légellenállási együttható nem tartozik a legfontosabb adatok közé, pedig sokat számít.
A sofőr szerint az autó nem reagált sem a kormánymozdulatokra, sem a fékpedál benyomására.
Hosszú a nem kínai, de mégis ott gyártot elektromos autók listája. Emellett van egy rakás kérdés.
Modern restomodot építettek egy klasszikus H1-es Hummerből, brutál elektromos hajtáslánccal.
A tettest már keresi a rendőrség.